Med i gruppen :) Juhuu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Klara

Hej piger!

Så er jeg med i decembergruppen

Er i uge 10+4 og har termin den 24 december så det bliver måske en ekstra julegave for mig og min kæreste i år!
Jeg er 26 år og det er vores første barn så vi er super glade og det er bare vildt spændende.. Venter meget utålmodigt på nf scanningen lige nu

Held og lykke med alle babyer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Silke83

Stort tillykke!

Anmeld

2. juni 2011

Moms

Tillykke og velkommen til.

Har du fået en tid til scanning?

Jeg selv skal scannes onsdag i næste uge. Jeg så selv babyen i uge 7, men det er faderens første kig, så han glæder sig endnu mere. Håber på gode tal fra double testen.

Kryds fingre for os.

Moms

Anmeld

2. juni 2011

december-babyen

Velkommen til og stort tillykke

Ser ud til vi har termin dato samme dag

Anmeld

2. juni 2011

Leonora25

Klara skriver:

Hej piger!

Så er jeg med i decembergruppen

Er i uge 10+4 og har termin den 24 december så det bliver måske en ekstra julegave for mig og min kæreste i år!
Jeg er 26 år og det er vores første barn så vi er super glade og det er bare vildt spændende.. Venter meget utålmodigt på nf scanningen lige nu

Held og lykke med alle babyer!

Velkommen og tillykke Ja bedre julegave kan man vidst ikke ønske sig!!  Glæd dig til Nf- det er en kæmpe oplevelse. Det var først der det gik rigtig op for mig at der gror et lille live inden i mig.

TILLYKKE!

Anmeld

3. juni 2011

Klara

Silke83: Tusen tak!

Moms: Tak! Jeg har fået tid til scanning den 17/6 så det er 14 dage tilbage...syns det er alt for lang tid! Skal tage blodprøven på tirsdag, men der får man jo intet at vide.... Skal nok krydse fingrene på onsdag!

december-babyen: Tak! Sjovt at vi er to som har termin på juleaften!  Det kan jo nå at ændre sig...tror muligvis at lægen har regnet min lidt for tidligt, men nu må vi i se!

Leonora25: Tak! Jeg glæder mig også rigtig meget til scanningen! Har funderet på at scanne mig selv (er dyrlæge) fordi jeg ikke kan vente!! Men har besluttet mig for at vente som alle andre, tror bare jeg bliver bekymret hvis jeg nu ikke kan se hjerteslag el. lign.. Har det lidt som dig, det er svært at forstå at det virkelig er en lille baby før man set den selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.