Slanke-Piar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. november 2008

Honningblomst

nu er jeg nysgerrig...og måske du kan hjælpe andre.
Hvordan fik du vendt det hele og fandt motivationen og gejsten frem, og ikke mindst, hvad spiser du og hvor tit vejer du dig??

Knus Eva, som synes du er så sej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

Pia.

Eva skriver:

nu er jeg nysgerrig...og måske du kan hjælpe andre.
Hvordan fik du vendt det hele og fandt motivationen og gejsten frem, og ikke mindst, hvad spiser du og hvor tit vejer du dig??

Knus Eva, som synes du er så sej...

Hej Smukke...

Jamen jeg spiser faktisk mere eller mindre normalt - bare ikke så meget og så tit som jeg gjorde før... - og så spiser jeg INTET usundt ( her mener jeg alle de søde sager, chips, slik m.m)

Motivationen kom ved hjælp af min dejlige veninde (min helt egen private vægt-veninde-konsulent) som hele tiden har støttet mig, men jeg var desværre først klar NU.... (Tak )

Jeg vejer mig hver dag... det giver et ekstra skub at veje sig hver dag....

KÆMPE Knus fra Pia til dig...

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Hej Smukke...

Jamen jeg spiser faktisk mere eller mindre normalt - bare ikke så meget og så tit som jeg gjorde før... - og så spiser jeg INTET usundt ( her mener jeg alle de søde sager, chips, slik m.m)

Motivationen kom ved hjælp af min dejlige veninde (min helt egen private vægt-veninde-konsulent) som hele tiden har støttet mig, men jeg var desværre først klar NU.... (Tak )

Jeg vejer mig hver dag... det giver et ekstra skub at veje sig hver dag....

KÆMPE Knus fra Pia til dig...

Åh, min skat... lyder rigtig godt...er så glad på dine vegne og ikke mindst hvis jeg har kunne være til lidt hjælp..
Stort kram fra mig til dig..

Anmeld

23. november 2008

Pia.

TAAAK Smukke.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.