Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver:nu er jeg nysgerrig...og måske du kan hjælpe andre.Hvordan fik du vendt det hele og fandt motivationen og gejsten frem, og ikke mindst, hvad spiser du og hvor tit vejer du dig??Knus Eva, som synes du er så sej...
Hej Smukke...Jamen jeg spiser faktisk mere eller mindre normalt - bare ikke så meget og så tit som jeg gjorde før... - og så spiser jeg INTET usundt ( her mener jeg alle de søde sager, chips, slik m.m)
Motivationen kom ved hjælp af min dejlige veninde (min helt egen private vægt-veninde-konsulent) som hele tiden har støttet mig, men jeg var desværre først klar NU.... (Tak )Jeg vejer mig hver dag... det giver et ekstra skub at veje sig hver dag.... KÆMPE Knus fra Pia til dig...
PiaR skriver: Hej Smukke...Jamen jeg spiser faktisk mere eller mindre normalt - bare ikke så meget og så tit som jeg gjorde før... - og så spiser jeg INTET usundt ( her mener jeg alle de søde sager, chips, slik m.m) Motivationen kom ved hjælp af min dejlige veninde (min helt egen private vægt-veninde-konsulent) som hele tiden har støttet mig, men jeg var desværre først klar NU.... (Tak )Jeg vejer mig hver dag... det giver et ekstra skub at veje sig hver dag.... KÆMPE Knus fra Pia til dig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128