Har i sagt det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg har termin den 2. januar med mit 3. barn, Vi har prøvet i 2½ år, og været i behandling inden det lykkedes og så mistede vi for 1½ år siden i 12. uge  

Så denne gang vil vi gerne hvis vi kunne vente et par uger endnu med at fortælle det til vores børn og familien 

men puhaaaa, mavsen er godt nok stooor allerede

Hvad med jer?? hvornår regner i med at fortælle nyheden?? eller har i allerede fortalt det?

Ha en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

TbCp

Vi har allerede fortalt det til familie og venner. Arbejdet ved ikke noget endnu. Jeg er 5+6 idag, og ved godt mange synes det er tidligt, men jeg er nødt til at tro på at det går godt... og skulle det ske at noget gik galt, så vil jeg hellere have at folk i forvejen vidste at jeg var gravid.

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Vi har allerede fortalt det til familie og venner. Arbejdet ved ikke noget endnu. Jeg er 5+6 idag, og ved godt mange synes det er tidligt, men jeg er nødt til at tro på at det går godt... og skulle det ske at noget gik galt, så vil jeg hellere have at folk i forvejen vidste at jeg var gravid.

Ja, det er tidligt, men jeg kan godt forstå dig

Grunden til vi har valgt at vente er egentlig mest pga vores datter på 7 år, hun var MEGET ked af det da jeg mistede, og hun snakker om det endnu ved godt der ikke er nogen garantier efter uge 12, men det er nu alligevel en magisk dato 

Anmeld

2. juni 2011

Carl-Emil's mor

Vi fortalte det da jeg var 6+3  af den grund at skulle der gå noget galt nu så ville ens verden alligevel blive fuldstændig ødelagt også ville det være endnu hårdere at skulle til at forklare folk hvorfor man var så knust 

Anmeld

2. juni 2011

TbCp

Anonym skriver:

Ja, det er tidligt, men jeg kan godt forstå dig

Grunden til vi har valgt at vente er egentlig mest pga vores datter på 7 år, hun var MEGET ked af det da jeg mistede, og hun snakker om det endnu ved godt der ikke er nogen garantier efter uge 12, men det er nu alligevel en magisk dato 

Nej det kan jeg godt forstå og hun har også en alder nu hvor hun forstår det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.