Og så hylede hun....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Lotus86

I går aftes skulle min kæreste og jeg hjem til et tæt vennepar og spise raclette - mums Havde glædet mig hele dagen, og så frem til en rigtig hyggelig aften. Vi kører afsted , og da vi kommer til hvor de bor, ser jeg at min bror og svigerindes bil holder der, synes det er lidt mærkeligt, men hun kender også min veninde, så tænker at hun måske bare skulle aflevere noget til hende, eller noget i den stil, tænker i hvert fald ikke nærmere over det. Nå, men vi går ind i opgangen og ringer på, og da døren så bliver åbnet ser jeg en anden fælles veninde og når lige at tænke, at gad vide hvad hun laver der.. ?? Træder så ind i lejligheden hvor jeg så får øje på min mor og flere andre veninder som så alle råber 'SURPRISE' - og så var det jo så at jeg stod der med kæben nede om anklerne og HYLEDE... Min skønne mor og skønne veninder havde simpelthen stablet et babyshower sammen til mig.. Der var disket op med sååå lækker mad, rigtig fine gaver, og virkelig lækre muffins - blå selvfølgelig Ej men jeg var bare så glad og så rørt, synes det var så sødt af dem, og vi havde bare den hyggeligste aften - det var bare helt fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

-Milla-

Ej, hvor hyggeligt. Det har du da slet ik nævnt noget om.
Dejligt at blive overrasket på den måde, og hvem havde ik hylet i den situation.

Anmeld

2. juni 2011

RiUL

Sikke en dejlig overraskelse, smukke  

Anmeld

2. juni 2011

Stiner

Sikke en dejlig overraskelse! Det er ok at hyle.

Anmeld

2. juni 2011

Lotus86

Det var virkelig også en skøn overraskelse, og så dejligt at have så mange af ens tætteste veninder og mor samlet på én gang, hvem ved hvornår der lige er tid til det næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.