0-3 år... sikke en fantastisk rejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.336 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

A.I.G.

nu lakker min datter mod enden af denne gruppe, da hun er 2½ år gammel.

Sikke en skøn rejse det har været.
Denne ledløse lille baby blive til denne charmerende lille kommandant med store følelser og hudløst ærlige reaktioner...

Skønne kampe og mange sejre.

Mon 3-6 år bliver ligeså stor en oplevelse ?

Lidt tanker herfra
Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

Charlotte_82

ja det er fantasktisk :) kan fortælle at 3-6 års alderen bliver mindst lige så fantastisk(eller vi er kun pt ved knap 5 år men regner da med at det også bliver skønt fra 5-6 år, hehe)

Der sker virkelig en udvikling med alting. Når jeg kigger på min søn kan jeg slet slet ikke forstå at han er blevet så stor. Han er simpelthen bare blevet så dygtig til så mange ting. Utroligt at han er blevet så selvhjulpen. Ikke engang mælk må vi hælde op for ham længere...

Men hvis man spørger ham selv så er han altså også en mand nu og spørger indimellem hvornår han får hår på benene og hvornår han mon får skæg, haha :))

Spurgte ham den anden dag hvordan han dog var blevet så stor så hurtigt. Jamen mordet gik da helt af sig selv og jeg er jo nødt til at blive stor så jeg kan hjælpe dig og far med at holde øje med mine lillesøstre...ihhh han er altså for kær. Det første han sagde da vi fortalte ham at han skulle være storebror igen var jubii så har jeg en lillesøster til hver hånd :D søde ham...nu venter han med længsel på at hun begynder at gå så han kan holde hende i hånden...

Anmeld

27. februar 2008

A.I.G.

Han lyder som en rigtig dejlig dreng !!!

;o) Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.