Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fru. Skovrup skriver: uha uha uha!Vil også håber vandet går! nu! eller om 10 min! og mange tak, utrolig hvor meget man ser frem til en fødsel efter så mange måneders graviditet!
uha uha uha!Vil også håber vandet går! nu! eller om 10 min! og mange tak, utrolig hvor meget man ser frem til en fødsel efter så mange måneders graviditet!
hehehe, det var også heeeeeelt vildt spændende når vandet gik
Jaaa det er utroligt så meget man ønsker det skal ske, og aldrig for hurtigt, gik selv 9 dage over og syntes det var RÆDSELSFULDT heh men det glemmer man hurtigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Jeps min slimprop gik d. 12 marts omkring kl. 6.30. Og jeg fødte min søn d. 13 marts kl 2.59. Fik veer omkring kl 8 d. 12. marts
Jeps min slimprop gik d. 12 marts omkring kl. 6.30. Og jeg fødte min søn d. 13 marts kl 2.59.
Fik veer omkring kl 8 d. 12. marts
Fru. Skovrup skriver: jeg har lokket ham med koldskål! en helt speciel koldskål som jeg har købt i netto idag, men næ du... har lokket med Katjes Choco Tappsyer, men næ nej, han er stædig
jeg har lokket ham med koldskål! en helt speciel koldskål som jeg har købt i netto idag, men næ du... har lokket med Katjes Choco Tappsyer, men næ nej, han er stædig
Damn it... Så bliver han jo en slank lille en, når han ikke kan lokkes med en go' koldskål
Mira0911 skriver: Jeg havde bestilt tid til igangsættelse, og var glad for at fødslen gik igang selv inden...
Jeg havde bestilt tid til igangsættelse, og var glad for at fødslen gik igang selv inden...
Fru. Skovrup skriver: håber min krop og min søn bliver inspireret af din måde at starte på
håber min krop og min søn bliver inspireret af din måde at starte på
for en snarlig fødsel. Glæder mig allerede til billeder og FB
Og så lige en ordentlig spandfuld veer til dig
Maggieh skriver: hehehe, det var også heeeeeelt vildt spændende når vandet gik Jaaa det er utroligt så meget man ønsker det skal ske, og aldrig for hurtigt, gik selv 9 dage over og syntes det var RÆDSELSFULDT heh men det glemmer man hurtigt
-Sigrid- skriver: Damn it... Så bliver han jo en slank lille en, når han ikke kan lokkes med en go' koldskål
Fru. Skovrup skriver: det håber jeg bestemt også vil være tilfældet for mig
det håber jeg bestemt også vil være tilfældet for mig
Janni. skriver: for en snarlig fødsel. Glæder mig allerede til billeder og FB Og så lige en ordentlig spandfuld veer til dig
omvendt psykologi. har du prøvet det? det virker næsten hver gang med børn. bare fortæl ham at du faktisk ikke har tid til at han kommer nu osv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128