hellighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Milka

ville bare lige sige at det i dag et år siden jeg kvittede smøgerne 

... og det er ikke fordi jeg er blevet hellig eller noget, men rygning er kraftedme det klammeste EVER! det kan man da hverken byde sig selv eller andre! føj!! jeg har medlidenhed med alle rygere, de stakler! 

og jeg ved ikke hvordan i andre har det, men sådan et billede som det her giver mig instant kvalme. seriøst, det vender sig i maven på mig, jeg kan næsten lugte skodderne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Jules

Er glad for jeg ikke har den last! 

Anmeld

1. juni 2011

anna-jonas

Du er SÅÅÅÅ sej Camilla.

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

YES, det er så sejt gået!!!
Det er faktisk 3 år og 4 mdr ca siden jeg stoppede.. og jeg ELSKEDE mine cigaretter... But NO more!!!

Anmeld

2. juni 2011

Bondepigen

Milka skriver:

... og det er ikke fordi jeg er blevet hellig eller noget, men rygning er kraftedme det klammeste EVER! det kan man da hverken byde sig selv eller andre! føj!! jeg har medlidenhed med alle rygere, de stakler! 

og jeg ved ikke hvordan i andre har det, men sådan et billede som det her giver mig instant kvalme. seriøst, det vender sig i maven på mig, jeg kan næsten lugte skodderne 

Jeg skulle lige tælle mig frem til, hvor længe siden det var jeg stoppede. Jeg kom frem til 1 år og en måned siden, så vi har da stoppet næsten samtidig! Og ja sådan et askebæger der... Føj! Jeg kan osse få det helt dårligt af at stå i kø bagved en ryger, men har lagt mærke til at der bliver længere imellem dem...

Godt klaret Camilla!

Anmeld

2. juni 2011

KWL

SÅDAN!!! Skide godt.

Hader også lugten.....

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

Milka skriver:

efter jeg stoppede da jeg blev gravid, plejer jeg at sige at jeg er blevet sådan en type som jeg selv hadede da jeg røg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.