Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ville bare lige sige at det i dag et år siden jeg kvittede smøgerne
... og det er ikke fordi jeg er blevet hellig eller noget, men rygning er kraftedme det klammeste EVER! det kan man da hverken byde sig selv eller andre! føj!! jeg har medlidenhed med alle rygere, de stakler!
og jeg ved ikke hvordan i andre har det, men sådan et billede som det her giver mig instant kvalme. seriøst, det vender sig i maven på mig, jeg kan næsten lugte skodderne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er glad for jeg ikke har den last!
Du er SÅÅÅÅ sej Camilla.
Milka skriver: ville bare lige sige at det i dag et år siden jeg kvittede smøgerne ... og det er ikke fordi jeg er blevet hellig eller noget, men rygning er kraftedme det klammeste EVER! det kan man da hverken byde sig selv eller andre! føj!! jeg har medlidenhed med alle rygere, de stakler! og jeg ved ikke hvordan i andre har det, men sådan et billede som det her giver mig instant kvalme. seriøst, det vender sig i maven på mig, jeg kan næsten lugte skodderne
SÅDAN!!! Skide godt.
Hader også lugten.....
efter jeg stoppede da jeg blev gravid, plejer jeg at sige at jeg er blevet sådan en type som jeg selv hadede da jeg røg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128