Hehe, I skal da lige have fornøjelsen: Jeg modtog en mail om at de, min stedmors forældre som vi ser 2 gange årligt, gerne ville have vores nye adresse, da hun havde strikket en sweater til Jonte. Jeg er egentlig MEGET large med farver og snit i forhold til så mange andre, og der går sjældent en dag min søn ikke har rødt, orange, gult eller sågar mørkelilla på - men jeg må indrømme at jeg spærrede øjnene op da vi modtog denne... Min første tanke var at det måtte være en fejl, da de har et barnebarn til, en pige på 5, som er meget lille af sin alder og trøjen er meget stor i det. Jeg skrev en høflig mail til dem og takkede mange gange for den fine trøje, men mon der kunne være tale om en fejl..? Og fik så dette svar tilbage (uddrag):
"Ang. trøjen til Jonathan, så er den i min verden i to lilla farver og efter opskriften så er det en str. 24 mdr. Så nej den er ikke til Ida, nok er hun liile, men hun er jo 5 år og 5 mdr. (...) Tilbage til trøjen, så ved jeg godt at knapperne er tøsede, men i Hornslet er der ikke det store
udvalg, så det var hvad jeg havde i knapkassen, rest fra en trøje til Mathilde for mange år siden. Du kan gemme den eller give den til en, der har en pige, så strikker jeg en anden til Jonathan, men så vil jeg gerne have at vide, hvad farve den unge herre kunne tænke sig og hvor stor den skal være."
Nå tøser - hvad mener I
Skal vi se den på engang?
Rosa
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld