Hvor er det bare vildt mærkeligt...
Er idag 40+0 og var ved JM.. Hun havde lovet at lave hindeløsning på mig hvis der stadig ikke var sket noget.. Men da babys hoved står så højt pga for meget fostervand kunne hun ikke lave den...
Hun sendte os istedetfor på svangreklinikken for at få lavet CTG og hvad der nu hører med... En JM kom ind og startede CTG'en op, og lige fra start lå babys hjertelyd på 150+.. Det var jo rimelig højt, så hun sendte en læge ind der ville tage en snak med os...
Lægen fortalte at idet jeg har alt for meget fostervand, vil jeg ikke kunne få stærke nok veer til at starte en fødsel op, da det kun er vand der trykker på forneden... Han fortæller så at han skal til konference om 5 min, så han vil lige tage det op med de andre læger hvad de synes om det hele...
En halv time senere kommer han tilbage, min kæreste og jeg havde snakket om at vi nok bare blev sendt hjem med en ny tid til flow scanning... men nej.. Lægen siger : Vi har nu debateret en del om hvad der skal ske. og vi er blevet enige om at du ikke skal lide mere, vi sætter dig igang imorgen, men du skal være ved din telefon for hvis der ikke er noget at lave på FG i aften ringer vi allerede der...
OMG ! imorgen bliver jeg sat igang ! Vi får os et lille kristi himmelfartsdag's barn... Hvor er det vildt !!!!
Nå det var alt fra mig... Håber meget på mit næste indlæg bliver skrevet med en baby på armen ! 
Anmeld