Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lavet til min venindes søn og datters fødselsdag.
hj lagkagebunde med kakao, dumlecreme, jordbærmousse med friske jordbær ovenpå, smurt op med PSC, overtrukket og pyntet med fondant.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej den er da fed
msaabyhp skriver: lavet til min venindes søn og datters fødselsdag. hj lagkagebunde med kakao, dumlecreme, jordbærmousse med friske jordbær ovenpå, smurt op med PSC, overtrukket og pyntet med fondant.
hvor er den fed kære nabo. cool ide med det der tørklæde rundt om kagen...
hvor ER du bare siiiiiindsygt god !!!! Det jo VILDT!! viiiiiiirkelig, virkelig !!!!!!!!!!!!
Hvor er den bare super flot selvom Brøndby ikke lige er min favorit
lavet til min venindes søn og datters fødselsdag. hj lagkagebunde med kakao, dumlecreme, jordbærmousse med friske jordbær ovenpå, smurt op med PSC, overtrukket og pyntet med fondant.
flot flot, hvor finder man udstikkerne til de flotte bokstaver?
Flot!
Hvordan laver du dumlecreme?
tusinde tak alle sammen
til malthesmor. jeg ved ikke hvor udstikkerne er købt da de er lånt af min søde nabo (sandorff)
til carina jeg smelter bare en pose dumle karameller med en halv liter fløde. lader den stå i køleskab til dagen efter og pisker den til flødeskum. pas på ikke at overpiske for så gryner den. den smager såååååååååååååå godt
nøøøj den er flot... og gør mig helt blød om hjertet... for ja mit hjerte er blåt og gult
hvor er den flot... Brøndby er jo det eneste rigtig hold..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128