Mad bestemt og bestilt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

LuciaLiann

I dag har vi været forbi slagteren en tur for at bestille forret og tilbehør til hovedretten.. Min far sørger for helstegt pattegris.. mums.. og slagteren havde sådan et tilbud med helstegt pattegris og en masse tilbehør.. så vi har fået lav at bestille det hele uden gris til forret skal vi have marinerede krebsehaler på en bund af salat.. uuuh det blir godt.. mandens øjne lyste helt op da slagteren sagde de havde det, så der var ingen tvivl om at det var hvad vi var nødt til at bestille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

GitteC78

LuciaLiann skriver:

I dag har vi været forbi slagteren en tur for at bestille forret og tilbehør til hovedretten.. Min far sørger for helstegt pattegris.. mums.. og slagteren havde sådan et tilbud med helstegt pattegris og en masse tilbehør.. så vi har fået lav at bestille det hele uden gris til forret skal vi have marinerede krebsehaler på en bund af salat.. uuuh det blir godt.. mandens øjne lyste helt op da slagteren sagde de havde det, så der var ingen tvivl om at det var hvad vi var nødt til at bestille

Mums, det lyder lækkert...

Hvornår skal du giftes?

Anmeld

1. juni 2011

LuciaLiann

Jeg skal giftes den 20. august så det er der ikke længe til.. glæder mig helt vildt..

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

Hvor lyder det lækkert... 

Anmeld

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LuciaLiann skriver:

MUMS 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.