Så blev det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Stiner

JUNI!!! Det er jo vores måned. Og sikke en start på sommeren - fantastisk vejr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

otlitrom

Ja, nu må vi føde allesammen! Mon ikke allerede der er nogen der har født? Ja, det er ikke mig! men jeg tror måske ikke der er så længe til.. Synker min mave mere kommer jeg til at sparke til den, når jeg går!

Kom ud lille fis, far og mor vil se dig!

Anmeld

1. juni 2011

Stine Raaholt

Ja, det er vildt... har haft travlt de sidste par uger, så det er faktisk først nu jeg ritgig tænker på fødsel, mv.

var i Føtex og hente Liberokassen, og det satte tankerne lidt i gang... Håber jeg lige har et par dage endnu til at forberede og måske sy lidt til den lille. Min mand må da også meget gerne nå at aflevere sin eksamensopgave på tirsdag (terminsdag) men hvis ikke, så går det også nok...

min datter på 2 er også klar - hun kører rundt i stuen med vuggen og siger at hun kører tur med baby... og så tog hun fat om min mave i dag, gav den et kys og sagde 'kom ud baby' - det var så sødt!!

Maven er vidst også ved at være klar, for jeg har fået mens-smerter og murren i kroppen. plukkeveerne er ret kraftige og længere end de plejer, så der er måske snart noget under opsejling... men vi tager det stille og roligt - havde det på denne måde i flere uger inden min datter kom 2 uger efter termin... så jeg vil på ingen måde blive utålmodig endnu...

hvordan går det med I andre?? er I ved at være klar??

kram Stine

Anmeld

1. juni 2011

Lotus86

Ja tænk en gang at det allerede er juni, vi har jo lige testet positivt, og der har lige været huuuundrede år til juni, men nu er det nu, og nu er det tid til at alle vores guldklumper skal visse deres skønner ansigter - hvor er det bare fantastisk, og hvor jeg bare glæder mig til at blive spammet med alle jeres lækre babyer

Anmeld

2. juni 2011

Stiner

Jeg føler også, at der er noget under opsejling. Specielt i dag er min krop helt tosset. Det føles som om understellet er ved at give sig og jeg har nogle voldsomme jag ned i fødekanalen. Og så får jeg de mest LATTERLIGE kramper i min ene balle og lyske - når de er der hjælper det bedst at stå med spredte ben og hovedet lidt nedad - har faktisk svært ved at lade være. Godt jeg ikke har været ude at handle, mens kramperne er kommet!!!

Men jeg er også ved at være klar! I dag er barnevognen blevet rengjort samlet og har fået luft i dækkene og storesøsters aflagte babytøjdyr har fået en tur i vaskemaskinen (der står på dem, at de ikke kan vaskes, men det skal man ikke tage sig af - de er FINE!) - så er der noget, hun kan give babyen, når den kommer. Og hun glææææder sig. Der bliver snakket med babyen og maven bliver kysset og krammet.

Min mand vil dog gerne have, at jeg liiige går et par uger over tid, da han ikke rigtig har tid lige nu.... Jeg tvivler på, at babyen venter så længe - jeg gider i hvert fald ikke skulle have det sådan her 4 uger mere!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.