DET LYKKES :o) *SSSS*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. november 2008

Pia.

Endelig kom jeg under det åndsvage 7 tal - min vægt sagde 69,8 kilo i morges... - Det er Virkelig en kamp - har bare ikke kunne tage mig sammen... det højeste jeg har vejet er 74 kilo - fatter det simpelthen ikke... Men nu er fanden taget ved mig og jeg kan love jer for at det lykkes denne her gang...

Drømmer om 65 kilo d.13 december (julefrokost) - mon det kan lade sig gøre...

Er bare så glad for det endelig lykkes mig at få startet op...

Stort knus til alle jer dejlige piger fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

tasha33

hej pia
et stort tillykke hvor er det dejligt for dig, selvfølgelig kan det lykkes for dig, med god vilje og godt humør så skal det nok gå. og du har jo vores opbakning herinde fra. ellers må du svinge godt i taljen med mille hulahopring (hi hi ).
knuz natasha

Anmeld

22. november 2008

twinboys

Stort tillykke det er bare fedt, når man kan komme et tal længere ned...

Majbritt

Anmeld

22. november 2008

miver

Tilykke det er sejt gået bliv ved med det (smiler) så du snart kan nå dit mål
knus Mie

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Endelig kom jeg under det åndsvage 7 tal - min vægt sagde 69,8 kilo i morges... - Det er Virkelig en kamp - har bare ikke kunne tage mig sammen... det højeste jeg har vejet er 74 kilo - fatter det simpelthen ikke... Men nu er fanden taget ved mig og jeg kan love jer for at det lykkes denne her gang...

Drømmer om 65 kilo d.13 december (julefrokost) - mon det kan lade sig gøre...

Er bare så glad for det endelig lykkes mig at få startet op...

Stort knus til alle jer dejlige piger fra Pia.

Tillykke igen smukke....og selvfølgelig kan det lykkedes inden d.13, hvis du virkelig går til den..
Stort kram...

Anmeld

22. november 2008

3rollinger

Super flot, Pia. Haaber snart at kunne foelge dig lige i haelene.

Knus
Trine

Anmeld

23. november 2008

Pia.

Tak for jeres søde hilsner.... Holdte fødselsdag for manden i går med alt det lækre der nu høre til - MEN jeg spiste det IKKE, havde virkelig lyst men gjorde det ikke...

Så i dag sagde vægten 69,6 kilo - og jeg smiler STORT - det køre bare og jeg er super stolt, ved at nu skal det lykkes...

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Tak for jeres søde hilsner.... Holdte fødselsdag for manden i går med alt det lækre der nu høre til - MEN jeg spiste det IKKE, havde virkelig lyst men gjorde det ikke...

Så i dag sagde vægten 69,6 kilo - og jeg smiler STORT - det køre bare og jeg er super stolt, ved at nu skal det lykkes...

Flot Flot FLOT!!!!! den første gang man skal undvære er den værste, men vil man tabe sig, så er det den eneste måde...det hjælper ikke hele tiden at udsætte eller finde undskyldninger....så du når helt sikkert målet snart...glæder mig til at opleve dig gennem forløbet...sker så meget indeni som udenpå..
Knus..

Anmeld

23. november 2008

Pia.

Eva skriver:

Flot Flot FLOT!!!!! den første gang man skal undvære er den værste, men vil man tabe sig, så er det den eneste måde...det hjælper ikke hele tiden at udsætte eller finde undskyldninger....så du når helt sikkert målet snart...glæder mig til at opleve dig gennem forløbet...sker så meget indeni som udenpå..
Knus..

Du har helt sikkert ret....

Har også lige spist mit wasa sports knækbrød her til morgen og det smagste super med hamburgerryg og leverpostej fra den grønne slagter - De andre fik morgenbrød, blødkogte æg og winerbrød ... Elsker det jo, men er så stolt over jeg ikke spiste det...

Vi tager i Biografen om lidt og skal se Madagasga 2 - så der kommer jeg på en prøve mere... *S*

Nej det nytter nemlig ikke noget at skubbe det hele tiden - det er jo bare et skridt frem og to tilbage og det holder ikke for mig i hvert fald...

Tak for din hilsen til Jim, skulle hilse igen....

Stort varmt søndags knus til dig smukke Eva....

Anmeld

23. november 2008

Pia.

tasha33 skriver:

hej pia
et stort tillykke hvor er det dejligt for dig, selvfølgelig kan det lykkes for dig, med god vilje og godt humør så skal det nok gå. og du har jo vores opbakning herinde fra. ellers må du svinge godt i taljen med mille hulahopring (hi hi ).
knuz natasha

He He - ja hullahopringen den havde jeg da helt glemt...

Knus og dejlig søndag fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.