ca. uge 5+6 og en blommesæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

msax

Ja så er jeg hjemvendt efter en dildoscanning...

Hun grinte lidt da jeg fortalte hvad min læge havde sagt, for hun mente slet ikke man kunne mærke livmoderen så meget nu, og slet ikke nok til at vurderer hvor langt man var henne.

Men jeg havde en fin blommesæk men hun kunne ikke se selve fostret som er omkring 1-2 mm, så jeg skal derind igen på næste torsdag og scannes igen så vi kan få en mere præcis terminsdato på.

Det bliver lidt spændende... men midt-slut januar kommer der en lille ny til Viborg.

SMIL fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Dictes mor

Juhu, hvor spændende! Så bliver det alligevel et januar-barn Og vildt nok at lægen kunne skønne så forkert, jeg er forbløffet!

Anmeld

1. juni 2011

JustAnotherName

msax skriver:

Ja så er jeg hjemvendt efter en dildoscanning...

Hun grinte lidt da jeg fortalte hvad min læge havde sagt, for hun mente slet ikke man kunne mærke livmoderen så meget nu, og slet ikke nok til at vurderer hvor langt man var henne.

Men jeg havde en fin blommesæk men hun kunne ikke se selve fostret som er omkring 1-2 mm, så jeg skal derind igen på næste torsdag og scannes igen så vi kan få en mere præcis terminsdato på.

Det bliver lidt spændende... men midt-slut januar kommer der en lille ny til Viborg.

SMIL fra Mette

Den skal være SÅ velkommen    Dejligt at høre, at det gik godt!

Anmeld

1. juni 2011

<3

Skønt med fin blommesæk! de læger ved da hat nogengange

Anmeld

1. juni 2011

TbCp

Ajjj men så er vi jo alligevel tæt vildt nok at lægen kunne gætte så meget forkert!

Anmeld

1. juni 2011

anna-jonas

Skønt Mette..................Så kan Tina og dig følges ad.

Anmeld

1. juni 2011

Ida.

Dejligt med en god skanning!! Og så stemmer dine egne beregninger jo også tillykke endnu engang Mette, det er simpelthen så vildt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.