Undertøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. november 2008

Honningblomst

Hej piger...
Jeg skal de næste 6-8 uger gå med en mormor-bh nat og dag....og bagefter skal jeg bare have købt undertøj...og tænk at jeg kan nøjes med at gå med en uden de vælter ud...
Ville høre hvad og hvor I køber undertøj....så kunne jeg jo lige smugkikke hvad jeg skal have når de må pakkes ud...
Kan sgu slet ikke komme mig over hvor godt det er blevet....trist jeg ikke kan lægge billeder ind heroppe hos min moar...ville så gerne vise jer dme, især jer der selv overvejer...ellers måI sige til, vil gerne sende pr sms...
Nå, men glæder mig til nogle gode link..

Knus og dejlig lørdag til alle..
Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

Christinahr

Jeg er ret glad for changebutikken. JEg bruger uden at være gravid en f/g skål og er glad for at kunne gå derind og købe en god bh der ikke koster 5-600 for et sæt.

Jeg er dog villig til at give flere penge for f.eks at få en ordentlig stropløs bh eller en sports bh.

Anmeld

22. november 2008

petersmor

Eva skriver:

Hej piger...
Jeg skal de næste 6-8 uger gå med en mormor-bh nat og dag....og bagefter skal jeg bare have købt undertøj...og tænk at jeg kan nøjes med at gå med en uden de vælter ud...
Ville høre hvad og hvor I køber undertøj....så kunne jeg jo lige smugkikke hvad jeg skal have når de må pakkes ud...
Kan sgu slet ikke komme mig over hvor godt det er blevet....trist jeg ikke kan lægge billeder ind heroppe hos min moar...ville så gerne vise jer dme, især jer der selv overvejer...ellers måI sige til, vil gerne sende pr sms...
Nå, men glæder mig til nogle gode link..

Knus og dejlig lørdag til alle..
Eva

Stort tillykke med de "nye" babser......... Øv, hvor er jeg misundelig.......
Men glæder mig på dine vegne.
Knus Hanne

Anmeld

22. november 2008

miver

Hvis jeg var dig ville jeg tag ud i butikken og prøve dem så du er sikker på bh-en sidder perfekt
Triumf
Staves Femiel (min bedste bh er det mærke)
Og i de undertøjs butikker jeg har været har jeg fået god og profesionel hjælp

Jeg overvejer det kræftigt har altid ønskede mig lidt større bebser og især nu efter to skønne børn og så når jeg har tabt de sidste kg så er der desværre ikke meget tilbage og det går mig på ,men der er jo osse det økonomiske i det
Du virker så glad Eva SKØNT

Knus Mie

Anmeld

22. november 2008

charlottekri

også stort tillykke herfra!!! jeg går også og leger med tanken da jeg efter at have ammet i 9 mdr er gået fra en str 80a til noget i retning af nul... øv øv, men det skal kke være endnu, for tror ikke at jeg er færdig med at få børn

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

- skriver:

Har du fået dem lavet?

Er du tilfreds?

Var det slemt så?

Jaaaahhhhhh.... fik dem lavet i tirsdags og det var på inegn måde slemt....slet, slet ikke...

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

Christinahr skriver:

Jeg er ret glad for changebutikken. JEg bruger uden at være gravid en f/g skål og er glad for at kunne gå derind og købe en god bh der ikke koster 5-600 for et sæt.

Jeg er dog villig til at give flere penge for f.eks at få en ordentlig stropløs bh eller en sports bh.

Det vil jeg helt sikkert se på....tusind tak...

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

petersmor skriver:

Stort tillykke med de "nye" babser......... Øv, hvor er jeg misundelig.......
Men glæder mig på dine vegne.
Knus Hanne

Tusind, tusind tak....det kan anbefales...

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

miver skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg tag ud i butikken og prøve dem så du er sikker på bh-en sidder perfekt
Triumf
Staves Femiel (min bedste bh er det mærke)
Og i de undertøjs butikker jeg har været har jeg fået god og profesionel hjælp

Jeg overvejer det kræftigt har altid ønskede mig lidt større bebser og især nu efter to skønne børn og så når jeg har tabt de sidste kg så er der desværre ikke meget tilbage og det går mig på ,men der er jo osse det økonomiske i det
Du virker så glad Eva SKØNT

Knus Mie

Tusind tak....og ja, jeg er SÅ glad. Håber du kan finde penge til det, hvis det er det du ønsker.----for mig har det allerede gjort en kæmpe forskel...
Knus..

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

charlottekri skriver:

også stort tillykke herfra!!! jeg går også og leger med tanken da jeg efter at have ammet i 9 mdr er gået fra en str 80a til noget i retning af nul... øv øv, men det skal kke være endnu, for tror ikke at jeg er færdig med at få børn

Tak... og ja, det er nok meget godt at vente til du har fpet de børn du vil...
Stort kram..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.