Min dejlige mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

TbCp

Bare et lille glad indlæg herfra...

Graviditeten med Liva var meget svær for min mand, forstået på den måde at han slet ikke kunne sætte sig ind i hvordan jeg havde det, han var skræmt og bange og anede jo ikke hvad han skulle forvente... Jeg var ked af det rigtig meget af graviditeten.

Men denne gang er helt anderledes! Han er så glad, nusser maven, kysser den og fortælle tit hvor meget han glæder sig til den lille kommer... og det gør mig simpelthen SÅ glad at jeg også kan få lov at opleve det som alle andre, sidste gang, fortalte om... hvor jeg ærlig talt følte mig lidt udenfor og meget alene...

Igår aftes nærmest kæmpede Carsten og Liva om at få lov at nusse og kramme maven

Jeg synes bare det er dejligt at føle at vi denne gang er to om det

Liva mener forøvrigt at hun skal have en lillesøster som skal hedde Laura.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

<3

Laura er da også et supersødt navn Og hvor er det dejligt at høre du nu også får lov at opleve at I er to - tre om graviditeten

Det kan godt være meget alene at gå med.

Anmeld

1. juni 2011

TbCp

Kirle skriver:

Laura er da også et supersødt navn Og hvor er det dejligt at høre du nu også får lov at opleve at I er to - tre om graviditeten

Det kan godt være meget alene at gå med.

Ja vi kiggede også på hinanden da hun sagde og nikkede lidt Liva og Laura...

Det var meget ensomt sidst... jeg brugte netbaby og min gruppe derinde rigtig meget dengang

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Dejligt navn

Er da super sødt, kan lige se for mig hvordan de vælter rundt for at nusse maven

Anmeld

1. juni 2011

<3

TbCp skriver:

Ja vi kiggede også på hinanden da hun sagde og nikkede lidt Liva og Laura...

Det var meget ensomt sidst... jeg brugte netbaby og min gruppe derinde rigtig meget dengang

Ja jeg følte mig også lidt alene. Tror det er meget typisk for en førstegangsgraviditet. Det er også svært at forholde sig til selv, at der kommer en baby ud af det i sidste ende... Jeg tror at følgende graviditeter er markant anderledes på de to punkter.

Anmeld

1. juni 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Dejligt navn

Er da super sødt, kan lige se for mig hvordan de vælter rundt for at nusse maven

Hehe

Anmeld

1. juni 2011

TbCp

Kirle skriver:

Ja jeg følte mig også lidt alene. Tror det er meget typisk for en førstegangsgraviditet. Det er også svært at forholde sig til selv, at der kommer en baby ud af det i sidste ende... Jeg tror at følgende graviditeter er markant anderledes på de to punkter.

Jeg tror også det er meget typisk... det virkede bare som om at alle andres mænd var meget mere "inde i det" end min...

Det er ihvertfald rigtig rigtig dejligt at det er sådan her denne gang!

Anmeld

1. juni 2011

<3

TbCp skriver:

Jeg tror også det er meget typisk... det virkede bare som om at alle andres mænd var meget mere "inde i det" end min...

Det er ihvertfald rigtig rigtig dejligt at det er sådan her denne gang!

Kender godt følelsen - tak graviditetshormoner!

Anmeld

1. juni 2011

anna-jonas

Åhhhh.................Søde, det er så godt til dig. Husk at sige til Carsten, at du værdsætter hans engagement.

Anmeld

1. juni 2011

Jules

Nåååårh...

Liva & Laura... Der holder jeg med Liva... Det lyder så fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.