Det er simpelthen for tidligt at være utålmodig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Carl-Emil's mor

wow gang I jer da 

Måske er det bare mig men burde man ikke hellere bare glæde sig over tiden og nyde den ??  maybe bare mig der er mystisk men jeg er altså ikke begyndt at glæde mig til fødslen endnu? Jeg glæder mig til opstart at vandrejournal den 15 juni og kønsscanning i start august og det er kæmpe ting for mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

wow gang I jer da 

Måske er det bare mig men burde man ikke hellere bare glæde sig over tiden og nyde den ??  maybe bare mig der er mystisk men jeg er altså ikke begyndt at glæde mig til fødslen endnu? Jeg glæder mig til opstart at vandrejournal den 15 juni og kønsscanning i start august og det er kæmpe ting for mig 

Arrh det skal læses med et smil på læben.... jeg glæder mig til ALT det der skal til at ske. Både lægebesøg, scanninger osv og OGSÅ fødslen! Jeg ved jo hvor fantastisk det bliver at sidde med en lille ny i armene igen

Anmeld

2. juni 2011

Kris89

TbCp skriver:

Jeg glæder mig også helt vildt til første scanning og venter på brev fra sygehuset...

Jeg har ikke rigtig nogle symptomer, så det hele er stadig ret uvirkeligt..

Vores familie og venner ved det allerede

Okay, heldigvis har jeg da lidt symptomer... Min kæreste vil gerne vente nærmest til første scanning  Er jeg MEGET spændt på om jeg kan holde... Synes simpelthen jeg er ved at eksplodere.

Igår da svigerforældrene var her fik jeg pludselig ekstrem ondt i maven, måtte ligge mig hvilket resulterede i at jeg faldt i søvn, så meget at jeg ikke kunne vækkes igen, gad vide hvornår de fatter mistanke (vi er sammen med svigerforældre næsten hver dag)

Ville jo helst vi fortalte dem og ikke at de gættede det... Men også farligt at fortælle nu, når risikoen stadig er så stor for abort.. Det er svært synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.