hvad gør man med den her farve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.564 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Købte igår 4 farver her fra den her liste, pulverfarver, men kan de både bruges som pensles på,OG blandet i hvid chokolade? ELLER?

Link  :

http://www.alttilkager.dk/group.asp?group=143

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Laila T

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Købte igår 4 farver her fra den her liste, pulverfarver, men kan de både bruges som pensles på,OG blandet i hvid chokolade? ELLER?

Link  :

http://www.alttilkager.dk/group.asp?group=143

ikke for at lyde flabet.....men når man trykker på dit link kommer man ind til farverne hvor det står skrevet højt og tydeligt på dansk hvad du kan med farverne  men du kan ikke blande dem i noget der skal du bruge icing farver. Held og lykke

Anmeld

1. juni 2011

Laila T skriver:

ikke for at lyde flabet.....men når man trykker på dit link kommer man ind til farverne hvor det står skrevet højt og tydeligt på dansk hvad du kan med farverne  men du kan ikke blande dem i noget der skal du bruge icing farver. Held og lykke

haha ja hov, kan da godt nu se der står en forklaring, igår kiggede jeg bare på selve produktet, havde ikke set det i toppen  

Nåh men fedt, sad og blev held forvirret igår af alle de forskellige ting og bestilte så nogle forskellige af den slags, skulle jo blande det i chokolade,  har du link til det rigtige jeg så skal bruge ?

Og kan jeg idet mindste farve chokoladen med det jeg nu engang har købe med en pensel bagefter ?

Anmeld

1. juni 2011

Laila T

specialkøbmanden.dk

dinkage.dk

kagebutikken.dk

søg på icing colors

du kan godt farve det ved at blande det med alkohol (jeg bruger ren vodka) og pensle det på over flere omgange alt efter hvor meget det skal dække

Anmeld

1. juni 2011

Laila T skriver:

specialkøbmanden.dk

dinkage.dk

kagebutikken.dk

søg på icing colors

du kan godt farve det ved at blande det med alkohol (jeg bruger ren vodka) og pensle det på over flere omgange alt efter hvor meget det skal dække

oki tak for link

lige det med alkohol, er nok ikke det bedste til en barnedåb med børn, kan man bruge vand eller sådan tror du'?

Anmeld

2. juni 2011

AGS

hmm... jeg synes ellers at jeg har læst at pastafarver får hvid chokolade til at gryne og at det netop er pulverfarver man skal bruge... har dog ikke afprøvet det selv

Anmeld

2. juni 2011

AGS skriver:

hmm... jeg synes ellers at jeg har læst at pastafarver får hvid chokolade til at gryne og at det netop er pulverfarver man skal bruge... har dog ikke afprøvet det selv

Jeg brugte det pulver i chokolade da jeg ikke havde andet og lige havde bestilt flere farver i dyre domme ;POg dett virkede heldigvis fint.

MEN jeg købte os en grøn som var hvid pulver, aner ikke hvordan de ville have den skulle blive grøn, og det blev den heller ikke.

Anmeld

2. juni 2011

Laila T

du kan godt bruge vand, men det er altså få dråber alkohol der skal til, det er fordi alkohol fordamper og det gør vand ikke, det smatter på kagen og får fondanten til at klistre

Anmeld

2. juni 2011

Laila T skriver:

du kan godt bruge vand, men det er altså få dråber alkohol der skal til, det er fordi alkohol fordamper og det gør vand ikke, det smatter på kagen og får fondanten til at klistre

aarrrr smaart Tak for rådet

Anmeld

2. juni 2011

Caroline86

her er der et link til nogle chokoladefarver

http://www.alttilkager.dk/group.asp?group=188

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.