Katvig lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.665 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

LISBETH:-)

Se invitationen i din browser Like Invitation til Katvig Lagersalg on Facebook
Katvig Lagersalgs invitation

Fælles kørsel fra Århus til Katvig Lagersalg

Vi kan ikke sende vores lagersalg til Århus, men som noget nyt arrangerer vi en bustur til Katvig Lagersalg i København t/r søndag den 19. juni 2011 til en meget fordelagtig pris og efter førtst til mølle princippet.

For kun kr. 150,- får du busplads tur/retur samt 4 timer i København, så du kan nå lagersalg og evt. en tur gennem hyggelige Christianshavn, en strøgtur eller besøg i Tivoli. Kom f.eks. sammen med mødregruppen eller alene og mød andre, der også vil være med til at gøre det til en super tur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

sne190810

lisbeth2910 skriver:

Vi kan ikke sende vores lagersalg til Århus, men som noget nyt arrangerer vi en bustur til Katvig Lagersalg i København t/r søndag den 19. juni 2011 til en meget fordelagtig pris og efter førtst til mølle princippet.

For kun kr. 150,- får du busplads tur/retur samt 4 timer i København, så du kan nå lagersalg og evt. en tur gennem hyggelige Christianshavn, en strøgtur eller besøg i Tivoli. Kom f.eks. sammen med mødregruppen eller alene og mød andre, der også vil være med til at gøre det til en super tur.

Hvordan er det med Katvig lagersalg, bliver der fyldt op løbende, eller er det noget a'la først til mølle?

Anmeld

1. juni 2011

sne190810 skriver:

Hvordan er det med Katvig lagersalg, bliver der fyldt op løbende, eller er det noget a'la først til mølle?

Jeg har været til det 2 gange og begge gange er der blevet fyldt op løbende, de har også været søde til at hente noget som jeg har spurgt efter

Anmeld

1. juni 2011

Isabella_mor

er det kun tøj, eller er der også sengetøj?

Anmeld

1. juni 2011

isabellamor skriver:

er det kun tøj, eller er der også sengetøj?

Der plejer og være sengetøj men det bliver hurtigt udsolgt.

Anmeld

17. juni 2011

Thereseh

Er der nogen der har været til lagersalget i dag, og var der mange fede ting? Evt. sengetøj og små størrelser? 

Så vil jeg nemlig ta' derhen i morgen 

(der var åben i dag for "Børn i byen" medlemmer, og det samme i morgen)

Anmeld

18. juni 2011

sne190810

Thereseh skriver:

Er der nogen der har været til lagersalget i dag, og var der mange fede ting? Evt. sengetøj og små størrelser? 

Så vil jeg nemlig ta' derhen i morgen 

(der var åben i dag for "Børn i byen" medlemmer, og det samme i morgen)

Jeg er lige kommet hjem derfra, er er GLAD!

Positivt overrasket, og fandt lækre, lækre, dejlige ting.  Det var dejligt stille og roligt, tøjet lå pænt og overskueligt. Dog havde de ikke nær så meget til drenge, som de havde til piger men i bund og grund dejligt stort udvalg af både tøj, overtøj, sko, sengetøj og sågår voksiposer.

Jeg fik ..

Str. 74/80
3 leggins m. striber
2 sweatshirts/tunikaer (1 m. print og 1 m. striber)
2 sommerheldragter
1 par short
1 ballonnederdel

Str. 104

1 kjole
1 par leggins med hængerøv-agtig

Det blev ialt 925 

I  IT

Anmeld

18. juni 2011

CamillaSoefelt

lisbeth2910 skriver:

Alle der skal til lagersalg! Her er køøøøø;(;(!!!

Anmeld

18. juni 2011

businesstigger

jeg kom før tid men de havde allerede åbnet så jeg gik direkte ind og var ude kl 14 hvor de efter planen sku åbne.

Fik købt 15 dele blandet tøj i forskellige str. (hovedsageligt i æbleprint hvor 3 stk kostede 125) og kom af med 800 kr. så er ganske tilfreds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.