Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nicolinesmor170510 skriver: Den hvide kjole du har, er der tyl i den? Eller hvordan? Synes jeg at jeg kan læse mig frem til.
Den hvide kjole du har, er der tyl i den? Eller hvordan? Synes jeg at jeg kan læse mig frem til.
billede 1+3 kan også passes af en M den hvide er der tyl i forneden super sød detalje
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christopher&Andreas skriver: billede 1+3 kan også passes af en M den hvide er der tyl i forneden super sød detalje
Okay.. Hvad tænker du af pris?
Nicolinesmor170510 skriver: Okay.. Hvad tænker du af pris?
på alle 3??? hva tænker du selv af pris????
Christopher&Andreas skriver: på alle 3??? hva tænker du selv af pris????
Uh, har ingen ide.. Er SÅ elendig til sådan noget
Nicolinesmor170510 skriver: Uh, har ingen ide.. Er SÅ elendig til sådan noget
hva siger du 90 stk. de er som nye
de 2 rosa er second female de koster 449kr stk hver og er knap nok brugt
Nicolinesmor170510 skriver: Hvad siger du til 150 plus porto for de to første jeg snakkede om? Den hvide vil jeg ikke have alligevel. Er ikke sikker på den er mig. :-)
Hvad siger du til 150 plus porto for de to første jeg snakkede om? Den hvide vil jeg ikke have alligevel. Er ikke sikker på den er mig. :-)
75kr stk. er desværre for lidt den ene er ny kun vasket pris 449kr den anden samme pris og brugt max 3 gange beklager 90stk var mængde rabat der er en magen til på ts hun tager 150krpp bare for billede 3
Tænker lige over det.. Hvis der kommer en før mig, så er det selvfølgelig hendes Hvad koster de at sende?
Nicolinesmor170510 skriver: Tænker lige over det.. Hvis der kommer en før mig, så er det selvfølgelig hendes Hvad koster de at sende?
40kr vil jeg tro vejer lige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128