Er det bare mig der er grisk????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.396 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Christopher&Andreas

hej piger....

jeg har oprettet dette indlæg https://www.baby.dk/debat/111880pi1/babyudstyr/tremmeseng-puslekommoder-flotte-nye-billeder.aspx#GoToMessage

folk de byder 800kr for det hele hvor meget ville I tage hvis det var jer der skulle sælge det???

Lene bjerre himmel 399kr

himmel pind 199kr

sengerend 300-400kr

madras og rullemadras 1000kr

seng 1400kr

skuffe under seng 1000kr

puslekommode 1300kr

puslebord med stof sider UDEN HYNDE 1000kr

jeg havde selv tænkt 1500-2000kr men hva ville I tage hvis det var jer????

når man stiller det sådan her op så har vi givet næsten 6000kr for det hele 800 det synes jeg virkelig er for lidt så hellere smide det på loftet hvad siger i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Mumto3

Hvis I overvejer at få flere børn, så ville jeg da klart gemme det!

Hvormeget du skal tage for det afhænger helt af hvor gerne du vil af med det og hvor længe du gider venter på at der melder sig en køber på banen.

Men der skal nok være nogen derude som ville sælge det hele for en tusse, og det er det folk sammenligner det med. Men det er ikke det samme som at DU skal sælge det til den pris. Ofte forsøger folk også at presse prisen helt i bund, og hvis du så siger nej, så vil nogen gerne give lidt mere for det alligevel.

Anmeld

1. juni 2011

AndreasMor84

Næh synes ikke du er grisk... 800 kr er da bestemt alt for lidt for alt det..

folk vil bare gerne have det så billigt som muligt, derfor byder de så lavt..

Anmeld

1. juni 2011

Christopher&Andreas

Mumto3 skriver:

Hvis I overvejer at få flere børn, så ville jeg da klart gemme det!

Hvormeget du skal tage for det afhænger helt af hvor gerne du vil af med det og hvor længe du gider venter på at der melder sig en køber på banen.

Men der skal nok være nogen derude som ville sælge det hele for en tusse, og det er det folk sammenligner det med. Men det er ikke det samme som at DU skal sælge det til den pris. Ofte forsøger folk også at presse prisen helt i bund, og hvis du så siger nej, så vil nogen gerne give lidt mere for det alligevel.

vi skal ikke have flere børn men har ikke travlt med at komme af med det. men synes bare det er meget lavt 800-1000kr for så meget så ville høre hvor meget i ville tage for de ting hvis de var jer

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Jeg ville max tage 1500 kr. for det.....ellers er det nærmest umuligt at komme af med. Folk har jo hele tiden i baghovedet, at det jo er brugt, og hvis de alligevel skulle give mere, så kunne de bare gå ud og købe det fra nyt, og så vælge noget billigere noget.

Det kunne også tænkes at den person der bød så lavt, faktisk ikke havde så mange penge, og at det derfor var et realistisk bud for hende  men så må du sige det som det er. fastsæt en mindstepris, og lad folk ta den derfra

Anmeld

1. juni 2011

Bellinda89

Christopher&Andreas skriver:

hej piger....

jeg har oprettet dette indlæg https://www.baby.dk/debat/111880pi1/babyudstyr/tremmeseng-puslekommoder-flotte-nye-billeder.aspx#GoToMessage

folk de byder 800kr for det hele hvor meget ville I tage hvis det var jer der skulle sælge det???

Lene bjerre himmel 399kr

himmel pind 199kr

sengerend 300-400kr

madras og rullemadras 1000kr

seng 1400kr

skuffe under seng 1000kr

puslekommode 1300kr

puslebord med stof sider UDEN HYNDE 1000kr

jeg havde selv tænkt 1500-2000kr men hva ville I tage hvis det var jer????

når man stiller det sådan her op så har vi givet næsten 6000kr for det hele 800 det synes jeg virkelig er for lidt så hellere smide det på loftet hvad siger i???

Synes bestemt ikke du er grisk.

Personligt havde jeg nok gerne ville have 2000 kr for det..!!

Anmeld

1. juni 2011

Nalle

Så længe det ikke haster at få solgt, kan du jo sætte lige den mindste pris du vil.

Jeg ville dog ikke selv tage 2000,- for det, da det jo er brugte ting vi snakker om

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Kan da også se at der er en der har budt 1100....så den har da været i nærheden

Anmeld

1. juni 2011

Bellinda89

Hov mener 1000 kr..

Som andre også skriver , så er det brugte ting

Og desværre så tror jeg ikke du skal regne med det bliver solgt for mere end 1500 kr ihvertfald

Anmeld

1. juni 2011

bullerbassen

800 ville jeg ikke sælge for - syntes ikke 1500 kr er for meget.

'Hvis det er i pæn stand uden slidtage osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.