hvis man vil have nyt brugernavn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvis man vil have nyt brugernavn skal man så lave en helt ny profil??

Hvis man kan få nyt navn uden at lave ny profil, bliver alle ens tidligere oprettede tråde så stående??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Hvis man vil have nyt brugernavn skal man så lave en helt ny profil??

Hvis man kan få nyt navn uden at lave ny profil, bliver alle ens tidligere oprettede tråde så stående??

Nej det behøver du ikke.... Du kan gå ind og rette det under din profil "Ret profil oplysninger" 

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Nej det behøver du ikke.... Du kan gå ind og rette det under din profil "Ret profil oplysninger" 

kan man så på en måde få fjernet de oprettede tråde fra ens profil??

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Ja det mener jeg, så kan su skjule dine indlæg... 

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Ja det mener jeg, så kan su skjule dine indlæg... 

mange tak for hjælpen..

vil give mig til at lege lidt med det så..

Anmeld

31. maj 2011

Becks

Anonym skriver:

mange tak for hjælpen..

vil give mig til at lege lidt med det så..

Lige til info, du skal være plusmedlem for at skjule dine indlæg, så det kun er dine venner der kan se dem..

Anmeld

31. maj 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Hvad tænker du med slette? For man kan desværre ikke slette ens indlæg herinde, så skal du lave en helt ny profil, hvis du ikke længere vil sættes sammen med nogle indlæg. Dog kan du som plusmedlem skjule links på din profil, til alle dine gammel indlæg.

Håber det var forståligt.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

MyDream skriver:

Lige til info, du skal være plusmedlem for at skjule dine indlæg, så det kun er dine venner der kan se dem..

tak for info..

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Hvad tænker du med slette? For man kan desværre ikke slette ens indlæg herinde, så skal du lave en helt ny profil, hvis du ikke længere vil sættes sammen med nogle indlæg. Dog kan du som plusmedlem skjule links på din profil, til alle dine gammel indlæg.

Håber det var forståligt.

mange tak.. må nok hellere oprette mig på ny så..

Det er ikke fordi jeg har noget imod at jer herinde kan koble mig sammen med dem, men jeg er nået dertil at jeg faktisk gerne vil have billeder osv på min profil nu, så har nogle tråde som familie og andre der kunne finde på at søge mig ikke skal have del i..

Anmeld

31. maj 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

mange tak.. må nok hellere oprette mig på ny så..

Det er ikke fordi jeg har noget imod at jer herinde kan koble mig sammen med dem, men jeg er nået dertil at jeg faktisk gerne vil have billeder osv på min profil nu, så har nogle tråde som familie og andre der kunne finde på at søge mig ikke skal have del i..

Hvis trådene er ano, kan man heller ikke se dem, men gætter de ikke er det, når du skriver sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.