Kurt skriver:
Skønne skønne billeder af en totalt lækker tøs
Ligner hun i grunden ikke dig mest? Syntes på billede 2 er der rigtig meget "dit ansigt" over hende 
Og hvor er det godt de kan gøre noget ved hendes syn. Det skal nok gå fint. Men hvordan har du det med det?
Jeg véd med min freja, der er hun min baby og jeg tuder tit over alt det den pige har været igennem, men hun er sej
Det gør bare ondt i en når ens barn har nogle specielle behov af den ene eller anden slags.
Knus
Jo Johanna og Alma ligner nok mest mig, og Astrid ligner sin far!!
Jeg tror nok jeg har det ok med det, jeg er vidst ikke kommet så langt i min proces. Men ja jeg kan virkelig også tude over de ting (som egentlig er små ting i forhold til så meget andet) hun har været igennem. Især fordi da hun var baby, var jeg bare ved at kaste hende ud af vinduet fordi hun græd så meget, så fik hun sat ryggen på plads, så var det ørene og nu fandema hendes syn. Men ja som du siger så er jeg bare så glad for at hun tager det så roligt og er total sej.
Altså så stædig og viljestærk som hun er, så acepterer hun bare de briller, øjelapper og nu et permanent filter. Hun er bare så glad, og det gør mig bare så glad og lykkelig inden i.

Men ja hun vil jo altid være min baby!!!!
Anmeld