Her er Johanna med briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Siber

Vi var til øjelæge i dag, og nu får hun en henvisning til sygehuset, fordi hun skal have opereret/laser sit øje så hun ikke skeler mere (hvis det funger)

Øv også ser jeg at det er billeder med de gamle biller og ikke de nye, nå men i får dem alligevel!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Grynt

Skønne skønne billeder af en totalt lækker tøs  Ligner hun i grunden ikke dig mest? Syntes på billede 2 er der rigtig meget "dit ansigt" over hende

Og hvor er det godt de kan gøre noget ved hendes syn. Det skal nok gå fint. Men hvordan har du det med det?

Jeg véd med min freja, der er hun min baby og jeg tuder tit over alt det den pige har været igennem, men hun er sej  Det gør bare ondt i en når ens barn har nogle specielle behov af den ene eller anden slags.

Knus

Anmeld

31. maj 2011

Siber

Kurt skriver:

Skønne skønne billeder af en totalt lækker tøs  Ligner hun i grunden ikke dig mest? Syntes på billede 2 er der rigtig meget "dit ansigt" over hende

Og hvor er det godt de kan gøre noget ved hendes syn. Det skal nok gå fint. Men hvordan har du det med det?

Jeg véd med min freja, der er hun min baby og jeg tuder tit over alt det den pige har været igennem, men hun er sej  Det gør bare ondt i en når ens barn har nogle specielle behov af den ene eller anden slags.

Knus

Jo Johanna og Alma ligner nok mest mig, og Astrid ligner sin far!!

Jeg tror nok jeg har det ok med det, jeg er vidst ikke kommet så langt i min proces. Men ja jeg kan virkelig også tude over de ting (som egentlig er små ting i forhold til så meget andet) hun har været igennem. Især fordi da hun var baby, var jeg bare ved at kaste hende ud af vinduet fordi hun græd så meget, så fik hun sat ryggen på plads, så var det ørene og nu fandema hendes syn. Men ja som du siger så er jeg bare så glad for at hun tager det så roligt og er total sej.
Altså så stædig og viljestærk som hun er, så acepterer hun bare de briller, øjelapper og nu et permanent filter. Hun er bare så glad, og det gør mig bare så glad og lykkelig inden i.

Men ja hun vil jo altid være min baby!!!!

Anmeld

31. maj 2011

..

Hvor er hun bare skøn

Anmeld

1. juni 2011

birgittemarie

Hun er simpelthen sådan en smuk lille pige og man kan virkelig se, hvor glad, hun altid er. Det er suseme imponerende. Og jeg synes, hun er så kæmpe kær med de briller, der gør hendes smukke øjne endnu større. I love it.

Anmeld

7. juni 2011

linemus

Hun er bare så kær, Siber Og hvor tager hun det hele flot. Hun ser altid så glad ud på billederne - skøn skøn pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.