10% i Ønskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.765 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Majeha

Har eller venter man tvillinger får man 10%  rabat, når man handler i Ønskebørn. Var en veninde, der lige har været der i praktik, der gjorde mig opmærksom på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

twinny

er det også online?

Anmeld

31. maj 2011

Majeha

Baby-støv skriver:

er det også online?

Uha, det ved jeg ikke

Hun sagde det bare til mig, da vi gik i klasse sammen, men stoppede i sidste uge, så snakker ikke så meget sammen mere. Men mon ikke det står på deres online side, hvis det er?! Ved heller ikke hvordan de tjekker om det passer, hvis man siger man er gravid med twins, når man handler der, men det gælder i hvert fald både før og efter, man har født, sagde hun.

Anmeld

31. maj 2011

twinny

Majeha skriver:

Uha, det ved jeg ikke

Hun sagde det bare til mig, da vi gik i klasse sammen, men stoppede i sidste uge, så snakker ikke så meget sammen mere. Men mon ikke det står på deres online side, hvis det er?! Ved heller ikke hvordan de tjekker om det passer, hvis man siger man er gravid med twins, når man handler der, men det gælder i hvert fald både før og efter, man har født, sagde hun.

Okay... det virker ikk sådan...  Kan ikke finde noget.. Man skal vel vise vandrejournale...

Anmeld

31. maj 2011

Majeha

Baby-støv skriver:

Okay... det virker ikk sådan...  Kan ikke finde noget.. Man skal vel vise vandrejournale...

Tja, det er nok den eneste måde. Selvom det nok ikke er det mest normale at have med sig rundt Går i hvert fald ikke ud fra, de har en skanner stående i butikken, som de lige kører over maven på en, når det er. Kunne ellers se sjovt ud, ligesom når man skanner stregkoder, så biip, værsgo 10 %

Anmeld

31. maj 2011

twinny

Majeha skriver:

Tja, det er nok den eneste måde. Selvom det nok ikke er det mest normale at have med sig rundt Går i hvert fald ikke ud fra, de har en skanner stående i butikken, som de lige kører over maven på en, når det er. Kunne ellers se sjovt ud, ligesom når man skanner stregkoder, så biip, værsgo 10 %

haha.. jaah.... 10%... NÆSTE I KØEN..

Anmeld

31. maj 2011

Halløjsa

Tror ikke det er i alle. vi var i ålborg og ville købe ny vogn der blev der ikke snakket om tilbud pga tvillinger...

Anmeld

31. maj 2011

Majeha

babytwins skriver:

Tror ikke det er i alle. vi var i ålborg og ville købe ny vogn der blev der ikke snakket om tilbud pga tvillinger...

Gjorde I selv opmærksomme på det? De spørger ikke ind til det, så man skal selv sige det. Men kan også godt være det kun er den i Hillerød, men skulle undre mig, da det jo er en kæde

Anmeld

31. maj 2011

Halløjsa

Majeha skriver:

Gjorde I selv opmærksomme på det? De spørger ikke ind til det, så man skal selv sige det. Men kan også godt være det kun er den i Hillerød, men skulle undre mig, da det jo er en kæde

vi spurgte om det var prisen på den,. og de kunne se tvillingerne vi havde dem med derind...

Anmeld

31. maj 2011

vitapigen

Ønskebørn i Holstebro giver 10 % på alle varer (dog ikke udsalgsvarer) det første år hvis man køber sin barnevogn der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.