Programmet praxis i tirsdags.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2008

Mca<3

Var der nogen der så dette program . omkring rygning og børn ??
Øj blev gal , fulgte ægteparret i et andet pogram da de ventede deres lille pige , Moderen nægtede at holde op med at ryge , selv efter næsten at have mistet deres lille pige ved en moderkage-løsning røg hun lystigt vidre .
Nu kunne de ikke engang overskue at gå udenfor eller bare gå i et andet rum for at ryge ,, Den lille pige blev udsat for deres røg skyer dagligt og de ville intet gøre .. Jeg er dybt foraget, hva med jer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2008

Anne

Jeg så det, og jeg var simpelthen så forarget!

Tænk at de for ikke at fryse ryger i samme rum som den lille forsvarsløse lille pige. Jeg kan ikke tage det. Hun er passiv ryger til 40 - 50 cigaretter om dagen, og moderesn kommentar er, at så gør de tilgengæld så meget andet godt. Det er ejg sikekr på pigen vil takke dem for, når hun skal tage astmamedicin eller det, der er værre på grund af deres egoisme.

Normalt er jeg ikke antiryger og jeg er egetligt ligeglad med selv at være i passiv røg, for jeg kan gå væk fra det, men jeg bliver meget vred, når børn rammes af det.

Anne

Anmeld

21. november 2008

Mca<3

Anne skriver:

Jeg så det, og jeg var simpelthen så forarget!

Tænk at de for ikke at fryse ryger i samme rum som den lille forsvarsløse lille pige. Jeg kan ikke tage det. Hun er passiv ryger til 40 - 50 cigaretter om dagen, og moderesn kommentar er, at så gør de tilgengæld så meget andet godt. Det er ejg sikekr på pigen vil takke dem for, når hun skal tage astmamedicin eller det, der er værre på grund af deres egoisme.

Normalt er jeg ikke antiryger og jeg er egetligt ligeglad med selv at være i passiv røg, for jeg kan gå væk fra det, men jeg bliver meget vred, når børn rammes af det.

Anne

Præcis ,, de prøvede at råde bod på deres dårlige samvittighed ved at sige de kunne tilbyde så meget andet Jeg fatter det ganske enkelt ikke ,,

Anmeld

21. november 2008

Anne

Enig, jeg sad og tænkte på, at mange ville indberret ved socialt bedrageri eller, hvis børn bliver slået, men i mine øjne er dette lige så slemt. Det lille menneske er forsvarsløs, og jeg mener, at eftersom der er en rygelov burde den også hedde noget med at børn ikke skal udsættes for røg. Jeg ved det går ud over folks privatliv, men det der, gjorde mig simpelthen så harm!

Anmeld

21. november 2008

Mca<3

Ha ja lige præcis ,, turde ikke helt komme frem med min voldsomme holdning men sad da og tænkte tvangs fjernelse mm . De skader jo deres barn ..
Og det her kommer altså fra en ryger der stopper med at ryge når hun venter barn og går uden foran for at ryge .. Der er ikke blevet røget i mit hjem i snart 16 år er bestemt ikke frelst men vil ikke skade andre med sin røg.

Anmeld

21. november 2008

Anne

Helt enig. Faktisk må der gerne ryges i mit hjem i køkkenet til fest, og jeg er ikke fanatisk, hvis Rasmus er i et rum, hvor der er en, der ryger ved en festlig lejlighed eller noget. Men jeg er fand.. fanatisk, når det handler om et lille barn, der ligger i det samme rum, hvor der blvier røget to pakker cigaretter om dagen. Hvad er det dog for noget??? Min søn kan jeg bede om at gå i et andet rum. Jeg synes rygning er ulækkert, selv om jeg selv ryger ved festlige lejligheder, men vi skal alle kunne være her. Jeg ryger aldrig foran Rasmus

Anmeld

21. november 2008

Mca<3

Jeg er desværre blevet super fanatisk omkring det også når jeg selv ryger . Syntes det er så ulækkert og lugter så fælt ,,, tror ikke jeg nogensinde starter igen faktisk ,, Min kæreste ryger og det kan jeg sagtens leve med bare han gør det på altanen

Anmeld

21. november 2008

Anne

Hvis vi havde en altan, var det også der rygning foregik hos os. men vi bor højt oppe på 2., så det er altså ikke bare lige sådan at smutte ned af trapperne. Eller jo hvor der er vilje er der vej... Men altså til fest ryges her og der er Rasmus jo alligevel ikke hjemme

Anmeld

21. november 2008

Mca<3

Det dør han nok heller ikke ligefrem af Det er de stakkels børn som udsættes for det dagligt ...

Anmeld

21. november 2008

Pia.

De skulle skamme sig skulle de... Fy for pokker... Jeg bliver også så tosset når jeg ser den slags ting... tænk at påføre sine børn så stor fare...

Knus Pia, der snart mener at rygning omkring børn grænser til børnemishandling...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.