Nogen der har fået tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.616 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. november 2008

Stumpen

uden der er tvillinger i familien? Spørger bare af ren og skær nysgerrighed..
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2008

Pia.

Stumpen skriver:

uden der er tvillinger i familien? Spørger bare af ren og skær nysgerrighed..
Anja..

Ja både ja og nej... Har været gravid med tvillinger, men kun den ene der overlevede ... Så man kan vel sige jeg har haft tvillinger... Men den ene gik tabt meget tidligt i forløbet... Men min stærke Mille kæmpede sig videre og hende har vi heldigvis endnu

Anmeld

21. november 2008

linemus

Ja, det har vi

Anmeld

21. november 2008

tasha33

både ja og nej, i min farmor fik min far også tvillinger, men da jeg fik vores tvillinger fik vi hjælp til det hvor de satte to æg op som begge blev til noget.
knuz natasha

Anmeld

21. november 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Ja både ja og nej... Har været gravid med tvillinger, men kun den ene der overlevede ... Så man kan vel sige jeg har haft tvillinger... Men den ene gik tabt meget tidligt i forløbet... Men min stærke Mille kæmpede sig videre og hende har vi heldigvis endnu

Ja, det prøvede vi jo også...men den ene røg meget tidligt i forløbet...

Anmeld

21. november 2008

Stumpen

Okay, skulle bare høre om det kan lade sig gøre.. For alle går jo rundt og siger at de ikke får twins når der ikke er tvillinger i familien og skulle bare høre om der er hold i det..
Anja -der godt kan være naiv

Anmeld

21. november 2008

linemus

Det kan sagtens lade sig gøre. Det kan ske for enhver. Enten at det befrugtede æg af en eller anden grund deler sig (enæggede), eller at der er to æg der bliver befrugtet af to sædceller (tveæggede).

Det var en kæmpe overraskelse, da vi fik at vide, at vi ventede tvillinger, da der slet ingen tvillinger er i min familie (manden har ikke noget at skulle have sagt på det område).

- Line

Anmeld

21. november 2008

Lp

Vi fik tvillinger for 9 mrd siden.. de kom som en stor overraskelse, da vi ingen har i familien.. så ja det kan godt lade sig gøre

Anmeld

22. november 2008

twinboys

Ja jeg har tvillinger og min moars fætre er tvillinger og min mormor havde også en tvilling som ikke klarede den, som også gik tidligt bort i graviditeten...

Majbritt

Anmeld

22. november 2008

Heidi B

Hej

Vi fik også tvillinger uden der er nogen i familien... har tjekket langt tilbage....
Alle kan få enægget tvillinger... det er et af naturens luner... Men tveægget er arveligt... det er fordi kvinden producere to æg... Og jo det kan godt være arvligt fra faderen... ahn kan give det videre til sin datter... Altså kan en af mine sønner give det videre til en datter.... Men er ikke slev mere disponeret end andre....

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.