Mødregruppe Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.037 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Frøken J.

Jeg må indrømme, at jeg har det lidt svært ved at skulle smides ind i en eller anden random mødregruppe af jordemoderen. Det er for mig utrygt, og jeg foretrækker at kunne mødes med nogen, som jeg allerede 'har haft noget med at gøre'. Så er der nogen af jer tøser, der kunne tænke jer at danne vores egen mødregruppe?

Nu tænker jeg Århus og omegn Og gerne med termin rimelig tæt på hinanden. Fx hele oktober og måske starten af november?

Hvem er friske, ladies?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Madam Blå

Min jordemoder fortalte mig, at fordi jeg hører til Langenæs, så SKAL man mødes med sin mødregruppe før man føder.. Ellers får man ikke lov til at komme med i deres mødregrupper. Jeg er nok lidt en Rasmus-modsat, så synes det er træls at SKULLE mødes med en flok gravide kvinder, som jeg slet ikke kender..

Så jeg synes det lyder som en rigtig god ide!

Tror dog den skal presses lidt, hvis jeg skal høre med. Har først termin 10.11.11.

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Min jordemoder fortalte mig, at fordi jeg hører til Langenæs, så SKAL man mødes med sin mødregruppe før man føder.. Ellers får man ikke lov til at komme med i deres mødregrupper. Jeg er nok lidt en Rasmus-modsat, så synes det er træls at SKULLE mødes med en flok gravide kvinder, som jeg slet ikke kender..

Så jeg synes det lyder som en rigtig god ide!

Tror dog den skal presses lidt, hvis jeg skal høre med. Har først termin 10.11.11.

NEj hvor er det dog tåbeligt! Hvorfor skal man tvinges, hvis man skal have muligheden? TOPfesent! For mig er din termin ok Jeg tror det har sine fordele, at man også kan udveksle erfaringer, fordi man ikke er præcis lige langt med sine små purker

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

NEj hvor er det dog tåbeligt! Hvorfor skal man tvinges, hvis man skal have muligheden? TOPfesent! For mig er din termin ok Jeg tror det har sine fordele, at man også kan udveksle erfaringer, fordi man ikke er præcis lige langt med sine små purker

Ja, jeg synes virkelig også, at det er underligt! Og derfor bliver jeg lidt på tværs.. Synes ikke man skal tvinges til noget.

Men på den anden side kan jeg godt se det smarte i, at mødes inden man har født. Man kender jo ikke hinanden, og tror når man først har sin baby i armene, så er fokus på baby i sin favn... Og ikke de andre damer og deres babyer. Så er det måske smart, at have mødt hinanden før.

Det tror jeg, du har ret i

Anmeld

6. juni 2011

carinagi

Det er jeg klar på :-)

Anmeld

8. juni 2011

Aagaard

Gad vide om man kan overskue begge dele....?
Jeg vil da super gerne være med her, men jeg syntes for mig, ikke at det udelukker den anden "offentlige"-mødregruppe.

Så jeps jeg er klar!

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Ja, jeg synes virkelig også, at det er underligt! Og derfor bliver jeg lidt på tværs.. Synes ikke man skal tvinges til noget.

Men på den anden side kan jeg godt se det smarte i, at mødes inden man har født. Man kender jo ikke hinanden, og tror når man først har sin baby i armene, så er fokus på baby i sin favn... Og ikke de andre damer og deres babyer. Så er det måske smart, at have mødt hinanden før.

Det tror jeg, du har ret i

Jeg tænker jeg lige opretter en gruppe på face for den her gruppe. Det er måske nemmere. Så vil jeg lige prøve at rekruttere nogle flere ud over dem som har skrevet her. Hvad siger du til det? Kan tilføje dig straks  

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

carinagi skriver:

Det er jeg klar på :-)

Super! Jeg tænkte jeg ville oprette en gruppe på facebook, så vi bedre kan snakke sammen privat og aftale og sådan Hvad vi vil have ud af det.. Var det noget? Hvis du da har facebook?

I så fald kan du tilføje Janne Topping (mig) som ven. Så tilføjer jeg dig

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Gad vide om man kan overskue begge dele....?
Jeg vil da super gerne være med her, men jeg syntes for mig, ikke at det udelukker den anden "offentlige"-mødregruppe.

Så jeps jeg er klar!

DEt tror jeg sagtens, det er jo ikke hver dag man mødes!

Skriver lige det samme til dig:

Jeg tænkte jeg ville oprette en gruppe på facebook, så vi bedre kan snakke sammen privat og aftale og sådan Hvad vi vil have ud af det.. Var det noget? Hvis du da har facebook?

I så fald kan du tilføje Janne Topping (mig) som ven. Så tilføjer jeg dig

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Jeg tænker jeg lige opretter en gruppe på face for den her gruppe. Det er måske nemmere. Så vil jeg lige prøve at rekruttere nogle flere ud over dem som har skrevet her. Hvad siger du til det? Kan tilføje dig straks  

Det må du meget gerne

Ja, det er vist lidt nemmere.. I hvert fald for mig, nu når jeg ikke hører under denne gruppe længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.