En trekant, kan det anbefales ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.681 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2011

Anonym trådstarter

Er lige blevet spurgt om jeg ikke ville være med til det. Og jeg tror sgu jeg gør det, nogen der har prøvet det og hvordan var det med to mænd ? De er ikke nogen jeg har noget følelsesmæssigt i klemme hos, så på den måde vil der ikke kunne opstå ballade.

ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Anonym

Jeg havde en meget underlig oplevelse dengang, da den ene var min kæreste, og den anden min bedste ven ( han er bøsse ) men sjovt var det da, bare ikke så meget for min kæreste, da min bedste ven var ret vild med ham

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde en meget underlig oplevelse dengang, da den ene var min kæreste, og den anden min bedste ven ( han er bøsse ) men sjovt var det da, bare ikke så meget for min kæreste, da min bedste ven var ret vild med ham

Nej, det kan jeg godt se.

Jeg har også haft en trekant med min veninde og kæreste, det var noget rod.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Er lige blevet spurgt om jeg ikke ville være med til det. Og jeg tror sgu jeg gør det, nogen der har prøvet det og hvordan var det med to mænd ? De er ikke nogen jeg har noget følelsesmæssigt i klemme hos, så på den måde vil der ikke kunne opstå ballade.

ano.

heeey..

Jeg vil varmt anbefalde en fræk og lækker 3 kant.. Nu har jeg prøvet det rigtig mange gange og jeg går os i tankerne at manden skal ha en 3 kant.. Dog med 2 piger

Nu har jeg prøvet næsten alt inden for sex og jeg elsker 3 kanter..

Men det handler om at du skal stole 10000% på din kæreste, og hvis i har tendens til at være jaloci i jeres forhold skal i IKKE gøre det..

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

heeey..

Jeg vil varmt anbefalde en fræk og lækker 3 kant.. Nu har jeg prøvet det rigtig mange gange og jeg går os i tankerne at manden skal ha en 3 kant.. Dog med 2 piger

Nu har jeg prøvet næsten alt inden for sex og jeg elsker 3 kanter..

Men det handler om at du skal stole 10000% på din kæreste, og hvis i har tendens til at være jaloci i jeres forhold skal i IKKE gøre det..

Har ingen kæreste.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Har ingen kæreste.

Så vil jeg sige GO FOR IT GIRL..

Jeg vil selv ha en 3 kant med 2 fyre, men den er manden ikke klar på.. Men 2 piger.. Det er os et mega hit for mig.. Er selv bi..

Anmeld

2. juni 2011

Chillien

Det er SÅ fedt... Især hvis man er den 3. person .. Så er der ingen chancer for sårede følelser

Har endnu ikke prøvet at være en del af et par der tager en anden ind.. Men det har vi snakket lidt om.. Jeg er totalt FOR trekanter.. Så sys du skal prøve det!!

Anmeld

3. april 2014

ronmet

Ved at opslaget her er meget gammelt, men vil alligevel slå det op, min kæreste og jeg selv har selv haft en del at lave med trekanter, både sammen og med andre. vi kan varmt anbefale det hvis man har det i maven. men man skal virkelig mærke efter om det er noget man mener forholdet kan holde til, det er bestemt ikke det værd hvis forholdet kommer til at knirke lidt, så vil det skade og muligvis aldrig hele. for os sætter det gnisten igang mellem os hele tiden, og søger stadig nye oplevelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.