Tog mig lige en hyletur på apoteket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.535 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Ranarupta

Ja, det var ikke spor pinligt... Eller...

Jeg startede arbejde d.23/5. Jeg havde været meget nervøs, men alle mine bekymringer blev gjort til skamme. Søde og rare kolleger og spændende opgaver.
Desværre må jeg gå syg hjem fredag og har været syg igår og idag. Jeg er ekstremt svimmel, stærk hovedpine og kvalme. Jeg kan ikke meget andet end at ligge. 
Jeg synes, at det er enormt pinligt. Og jeg er rigtigt ked af det.

Derudover bliver jeg mere og mere påvirket af det med min søster (har skrevet om det i den lukkede) og jeg har gentagende mareridt over det.

Idag finder jeg ud af, at jeg ikke har fået (og ikke får) barselsdagpenge for 1/5-22/5, hvilket betyder, at jeg har knap -11.000 på kto'en. Sådan noget bæ.

Kæresten og jeg oplever lidt fnidder, og jeg føler mig alene og ligegyldig. 
Så da jeg ringede til kæresten ang. dagpengene og lægebesøget var han kort for hovedet, fordi han sad midt i et problem på arbejdet. Resultat: Jeg sidder og hyler på apoteket... Folk gloede, som om jeg stod i bar røv og viklers. 

(Lægebesøget viste, at mit BT og min blodprocent er ok. Det er højst sandsynligt nogle øresten, der er slået ud af kurs el. en virus på balancenerven. Så jeg skal ligge og så ellers tage nogle kraftigt sløvende allergipiller.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

TbCp

Ajjjj Karina!!! Du skal have et kæmpe kram!!!!

Kender godt til det der med at manden (eller andre) bare ikke skal gøre eller sige ret meget før at bægeret flyder over....

Og god bedring!

Anmeld

31. maj 2011

Barbamama

Åh det er bare ikke rart når det hele ramler! Vi er også ramt økonomisk i denne måned. Dog ikke så slemt som jer. Men der er da ikke noget at sige til du føler det hele vælter. Jeg håber at I får snakket ordenligt sammen derhjemme. Knus

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Ej hvor noget øv bøv...  

Sender dig hermed et Håber du meget snart er oppe på benene igen... 

Anmeld

31. maj 2011

Skouboe

Nu kan jeg ikke læse med på den lukkede, så jeg forstår kun halvdelen af denne besked, men du skal alligevel have masser af krammere.

Anmeld

31. maj 2011

JustAnotherName

Århhh    Sender dig en stor krammer. Ønsker dig rigtig god bedring!

Anmeld

31. maj 2011

anna-jonas

Sender dig et stort kram...............og ønsker dig god bedring.

Har du ikke nogle rest-feriepenge fra 2010, du kan gøre brug af i de 3 uger du ikke har fået dagpenge??

Anmeld

31. maj 2011

S-anne

Hej!

Jeg bryder lige ind. Hvis det er øresten som du har fået og det er det som er årsag til svimmelheden findes der en mannøvre som relativt nemt kan udføres og gør at ørestenene 'slippes fri' så de ikke forårsager svimmelheden.

Nogle læger og nogle kiropraktorer kender behandlingen. Prøv at høre din egen læge om han/hun kender til det og ellers send mig en PB så kan jeg finde en kiropraktor som kender mannøvren.

Jeg har et link her som du kan kigge på: http://www.laeger.dk/LF/UFL/2007/21/pdf/VP48690.pdf

...nu er det jo ikke sikkert at det er øresten men hvis det er er det ærgerligt at spise sløvende medicin

Mvh Sanne

Anmeld

31. maj 2011

Ranarupta

Tak for krams, piger!!

Det er så skønt at vide, at man altid kan læsse af herinde, når der er behov. 
Rest-feriepengene faldt desværre i et andet hul, der hed 2x familie-fødselsdag... 

Heldigvis er der opsparing, men de penge skulle gerne bruges på ovenlysvinduer...

Anmeld

31. maj 2011

Ranarupta

S-anne skriver:

Hej!

Jeg bryder lige ind. Hvis det er øresten som du har fået og det er det som er årsag til svimmelheden findes der en mannøvre som relativt nemt kan udføres og gør at ørestenene 'slippes fri' så de ikke forårsager svimmelheden.

Nogle læger og nogle kiropraktorer kender behandlingen. Prøv at høre din egen læge om han/hun kender til det og ellers send mig en PB så kan jeg finde en kiropraktor som kender mannøvren.

Jeg har et link her som du kan kigge på: http://www.laeger.dk/LF/UFL/2007/21/pdf/VP48690.pdf

...nu er det jo ikke sikkert at det er øresten men hvis det er er det ærgerligt at spise sløvende medicin

Mvh Sanne

Hej! - og bryd endelig ind!!

Min (uddannelses-)læge prøvede at foretage manøvrerne. Men kunne intet love. 
Indtil videre har det ikke hjulpet. Men hun ville sende mig videre, hvis det fortsatte...

Og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.