Ja, det var ikke spor pinligt... Eller...
Jeg startede arbejde d.23/5. Jeg havde været meget nervøs, men alle mine bekymringer blev gjort til skamme. Søde og rare kolleger og spændende opgaver.
Desværre må jeg gå syg hjem fredag og har været syg igår og idag. Jeg er ekstremt svimmel, stærk hovedpine og kvalme. Jeg kan ikke meget andet end at ligge.
Jeg synes, at det er enormt pinligt. Og jeg er rigtigt ked af det.
Derudover bliver jeg mere og mere påvirket af det med min søster (har skrevet om det i den lukkede) og jeg har gentagende mareridt over det.
Idag finder jeg ud af, at jeg ikke har fået (og ikke får) barselsdagpenge for 1/5-22/5, hvilket betyder, at jeg har knap -11.000 på kto'en. Sådan noget bæ.
Kæresten og jeg oplever lidt fnidder, og jeg føler mig alene og ligegyldig.
Så da jeg ringede til kæresten ang. dagpengene og lægebesøget var han kort for hovedet, fordi han sad midt i et problem på arbejdet. Resultat: Jeg sidder og hyler på apoteket... Folk gloede, som om jeg stod i bar røv og viklers.
(Lægebesøget viste, at mit BT og min blodprocent er ok. Det er højst sandsynligt nogle øresten, der er slået ud af kurs el. en virus på balancenerven. Så jeg skal ligge og så ellers tage nogle kraftigt sløvende allergipiller.)
Anmeld