10+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

-Sigrid-

Ditte_Marie skriver:

stærkmærker er godt nok også en stor frygt for mig..

ja, det er sgu svært at nyde det når man ligger med hovedet i lokummet kender det kun aaaalt for godt..

Både bryster og mave

Har kastet op mere end 15 gange det sidste døgn?!  Men føler jeg har fået et meget tættere forhold til vores toilet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

lilledittemor

-Sigrid- skriver:

Både bryster og mave

Har kastet op mere end 15 gange det sidste døgn?!  Men føler jeg har fået et meget tættere forhold til vores toilet 

Puha, det lyder ikke godt. Det er trods alt lidt mere end mig..
Kan du slet ikke holde noget i dig? - for så skal du snakke med lægen...

Haha, ja, jeg har heller aldrig tilbragt så meget tid derude, som jeg har gjort de sidste uger..

Anmeld

31. maj 2011

-Sigrid-

Ditte_Marie skriver:

Puha, det lyder ikke godt. Det er trods alt lidt mere end mig..
Kan du slet ikke holde noget i dig? - for så skal du snakke med lægen...

Haha, ja, jeg har heller aldrig tilbragt så meget tid derude, som jeg har gjort de sidste uger..

Nope, har ikke kunne holde mere end et enkelt glas vand i mig siden igår kl 11.  Snakker med hende på mandag, der skal vi alligevel derind

Heller ikke her - og da jeg var lille elskede jeg ellers at sove på badeværelsesgulvet

Anmeld

31. maj 2011

lilledittemor

-Sigrid- skriver:

Nope, har ikke kunne holde mere end et enkelt glas vand i mig siden igår kl 11.  Snakker med hende på mandag, der skal vi alligevel derind

Heller ikke her - og da jeg var lille elskede jeg ellers at sove på badeværelsesgulvet

Det er altså rigtig skidt.. jeg synes altså at du lige skal ringe til ham/hende.. for det kan godt ende med en indlæggelse for at man sørger for at mor ikke bliver dehydreret, specielt nu hvor det er blevet varmrt igen.
Det sagde min læge til mig - og har også læst det i den der graviditetskalender på nettet.

Hah, også de få gange man er gået omkuld på et badeværelsesgulv med varme i - det var lækkert

Anmeld

31. maj 2011

-Sigrid-

Ditte_Marie skriver:

Det er altså rigtig skidt.. jeg synes altså at du lige skal ringe til ham/hende.. for det kan godt ende med en indlæggelse for at man sørger for at mor ikke bliver dehydreret, specielt nu hvor det er blevet varmrt igen.
Det sagde min læge til mig - og har også læst det i den der graviditetskalender på nettet.

Hah, også de få gange man er gået omkuld på et badeværelsesgulv med varme i - det var lækkert

Har kun gjort det et døgn, men har også været lidt små-bekymret. Havde hørt det var max 3x3 man måtte kaste op  Men har da kun kastet op et par gange idag 

Jah, om vinteren - især godt efter et bad, total gennemvarmet

Anmeld

31. maj 2011

lilledittemor

-Sigrid- skriver:

Har kun gjort det et døgn, men har også været lidt små-bekymret. Havde hørt det var max 3x3 man måtte kaste op  Men har da kun kastet op et par gange idag 

Jah, om vinteren - især godt efter et bad, total gennemvarmet

Jeg har også kastet op mere end 3x3..
Men det var mere det om jeg kunne holde bare lidt i mig.. Hvadenten det er væske eller mad.

Så skal det være et karbad

Anmeld

31. maj 2011

-Sigrid-

Ditte_Marie skriver:

Jeg har også kastet op mere end 3x3..
Men det var mere det om jeg kunne holde bare lidt i mig.. Hvadenten det er væske eller mad.

Så skal det være et karbad

Kender følelsen Oo

Nemlig ! <3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.