Hvor er det billigst at købe møbler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

SkrukUngKvinde

Ja, det siger lidt sig selv. 

Jeg står og skal flytte, så skal have nogle nye møbler, men hvor er det billigst at købe møbler? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

SussieThyssen

SkrukUngKvinde skriver:

Ja, det siger lidt sig selv. 

Jeg står og skal flytte, så skal have nogle nye møbler, men hvor er det billigst at købe møbler? 

Som regel i Jysk men Biva har somme tider nogle gode tilbud, og det har Ikea også...så prøv at sammenligne priserne de forskellige steder, på de ting du har brug for.
Og elelrs Så er det jo altid billigst at købe på genbrug.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. juni 2011

Sakris

I Ikea synes jeg du får bedre kvalitet end butikker med møbler i samme prisklasse. Ellers er det bare om at kigge i tilbudskataloger. Måske http://etilbudsavis.dk/

Der indtaster du det møbel du søger, også giver den bud på hvor der er nogle på tilbud.

IKEA har gratis trailere til udlån hvis man køber der!

Anmeld

2. juni 2011

Sphynxlover

Vil også sige ikea og så har de et kæmpe udvalg

Anmeld

2. juni 2011

LinLin

Sakris skriver:

I Ikea synes jeg du får bedre kvalitet end butikker med møbler i samme prisklasse. Ellers er det bare om at kigge i tilbudskataloger. Måske http://etilbudsavis.dk/

Der indtaster du det møbel du søger, også giver den bud på hvor der er nogle på tilbud.

IKEA har gratis trailere til udlån hvis man køber der!

Man behøver ikke købe dér for at låne en trailer...

Anmeld

2. juni 2011

sne190810

Jeg syntes altså ikke IKEA er super holdbar i længden. Altså prisen er billig tit ja, men det er så heller ikke top kvalitet. Men super hvis du bare skal ha' noget der kun skal holde nogle år.

Ellers så hvis du gider gøre lidt for det, og ikke har noget imod brugt så er DBA.dk, guloggratis.dk, lauritz.com og sidst men ikke mindst storskrald.dk (Der er det helt ganske gratis.. )

F.eks. jeg har selv købt fornylig min sofa på DBA.dk for 1500 kr. Den er 2år gammel fra Ilva, og nypris var 7000. Det er en 3personers sofa m/ chaiselong i mørkt stof.  Den ser ud som ny.

Anmeld

2. juni 2011

samantha1986

Vi købte i My home lagersalg et spisebord med seks stole og to ekstra bordplader samt en sofa med to cheiselonger vi kom af med 8000 kr med levering

Anmeld

2. juni 2011

HeidiØ

Hvis du ikke er så sart med nogle ting, kan du jo købe dem brugt  .. bare nogle enkelte ting, inde på dba.dk f.eks. Derudover støtter jeg mig op til Jysk og Ikea. Ikea har jo også lækre produkter..

Anmeld

2. juni 2011

Sakris

DAs mor skriver:

Man behøver ikke købe dér for at låne en trailer...

Nej det ved jeg godt. Men så kunne man lige så godt låne en i Silvan, der for mange ligger tættere på. Fik det bare formuleret forkert 

Anmeld

2. juni 2011

LinLin

Sakris skriver:

Nej det ved jeg godt. Men så kunne man lige så godt låne en i Silvan, der for mange ligger tættere på. Fik det bare formuleret forkert 

Ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.