Hindeløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Holbæktrunten

Ja, nu har jeg flere gange stødt på udtrykket i forb. med forsøg på igangsættelse af fødsel... Og bliver dælme så nysgerrig (da det jo snart kan være mig det kommer til at "gå ud over")

Hvordan foregår det nærmere bestemt? Gør det ondt? Og har I haft effekt af det?

Håber der er nogle der vil hjælpe mig med at blive lidt klogere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

TinaPina

Jeg har slet ikke noget svar, men jeg tillader mig lige at tilføje et spørgsmål, håber det er okay

Hvornår kan man óvertale sin JM til det? Jeg er ved at være såååå udmattet og synes der er lang tid til 10 dage over termin

Anmeld

31. maj 2011

Holbæktrunten skriver:

Ja, nu har jeg flere gange stødt på udtrykket i forb. med forsøg på igangsættelse af fødsel... Og bliver dælme så nysgerrig (da det jo snart kan være mig det kommer til at "gå ud over")

Jeg fik det gjort af min JM. Jeg havde en tid hos hende på terminsdagen, og der var jeg begyndt at ha småveer.. Hun spurgte om hun skulle prøve at sætte lidt skub i det, ved at løsne hinden! Og jeg ville jo gerne ha det overstået!!

Jeg aner faktisk ik hvad det gik ud på, men hun stak i hvert fald et par fingere op i dåsen på mig, og roede lidt rundt...   Det gjorde ik så'n super ondt, men det var lidt ubehageligt!!  Bagefter blødte jeg en lille bitte smugle, eller det var noget slimet rød/brunt snask der kom..

Jeg var hos JM. D. 05.05  kl. 11.30 og jeg fødte D. 06.05 kl. 03.05, så jeg ved sq ik om det hjalp noget videre!?!?   Synes ik veerne tog noget videre til, efter hun havde gjort det! Men det  var da et forsøg værd!

Stine og Lisa.

Anmeld

31. maj 2011

Holbæktrunten

TinaPina skriver:

Jeg har slet ikke noget svar, men jeg tillader mig lige at tilføje et spørgsmål, håber det er okay

Hvornår kan man óvertale sin JM til det? Jeg er ved at være såååå udmattet og synes der er lang tid til 10 dage over termin

Selvfølgelig er det okay - stadig inden for samme emne jo 

Anmeld

31. maj 2011

Holbæktrunten

Tilmeldt skriver:

Jeg fik det gjort af min JM. Jeg havde en tid hos hende på terminsdagen, og der var jeg begyndt at ha småveer.. Hun spurgte om hun skulle prøve at sætte lidt skub i det, ved at løsne hinden! Og jeg ville jo gerne ha det overstået!!

Jeg aner faktisk ik hvad det gik ud på, men hun stak i hvert fald et par fingere op i dåsen på mig, og roede lidt rundt...   Det gjorde ik så'n super ondt, men det var lidt ubehageligt!!  Bagefter blødte jeg en lille bitte smugle, eller det var noget slimet rød/brunt snask der kom..

Jeg var hos JM. D. 05.05  kl. 11.30 og jeg fødte D. 06.05 kl. 03.05, så jeg ved sq ik om det hjalp noget videre!?!?   Synes ik veerne tog noget videre til, efter hun havde gjort det! Men det  var da et forsøg værd!

Stine og Lisa.

Tusind tak for dit svar... Ja, tænker også at det er forsøget værd hvis det bliver aktuelt, men man er jo nysgerrig :0)

Anmeld

31. maj 2011

TinaPina skriver:

Tror ik det kærver så meget overtagelse!?

Det tager  2min.!

Stine og Lisa.

Anmeld

31. maj 2011

Saram

Holbæktrunten skriver:

Følger lige lidt med her, da jeg imorgen skal til jm og have lavet hindeløsning !

// Sara Alrø, 40+5.

Anmeld

31. maj 2011

TinaPina

Tilmeldt skriver:

Tror ik det kærver så meget overtagelse!?

Det tager  2min.!

Stine og Lisa.

Jeg har sådan en "alting skal ske naturligt"-JM så kunne forestille mig at det ikke blev til noget nødvendigvis

Tænkte mere om det er først er efter termin de begynder på det?

Anmeld

31. maj 2011

Saram

TinaPina skriver:

Altså det er vel forskelligt alt efter hvor i landet man kommer fra, men jeg skal tl jm imorgen og have fortaget hindeløsning, og imorgen er jeg 40+6..

// Sara Alrø, 40+5.

Anmeld

31. maj 2011

TinaPina skriver:

Jeg har sådan en "alting skal ske naturligt"-JM så kunne forestille mig at det ikke blev til noget nødvendigvis

Tænkte mere om det er først er efter termin de begynder på det?

Haha... Ja, det er jo både godt og ondt nogle gange!!

Altså, jeg var hos JM på terminsdagen!  Hun spurgte selv! Jeg anede ik noget om  det!!   Måske var det fordi jeg var begyndt at ha små veer at hun tilbød det!?

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.