Frøken J. skriver:
Ej hvor er det godt at høre, at du har det godt igen
Hvornår gik kvalmen endelig over?
Det lyder vildt spændende. Jeg har også af og til tænkt på sygeplejerske eller jordemoder, men jeg tror bare ikke lige jeg er typen der er så god til den slags fysisk kontakt med syge mennesker fx. Så jeg tager det psykiske i stedet. Hehe
Hvor lang tids barsel tager du?
Det går fint her. Har afleveret min første eksamensopgave i tirsdags. Tror det gik ok, men det er svært at sige. Får først svar d. 24 senest. Og nu skal jeg så op i en udenadslære eksamen onsdag. Er delvis stresset, men så alligevel ikke.. Modsat hele min årgang nærmest har jeg rent faktisk læst hele pensum inden læseferien, har noter til ALLE kapitler, har været til alle forelæsninger og har lavet oversigtsplancher og printet ud og hængt op.
Så hvis jeg dumper, imens alle dem, der ikke har læst en skid før læseferien består, så bliver jeg godt tosset
Ja, for søren!
nu kan jeg ENDELIG rigtig nyde at være gravid!
kan godt love dig for det er en ren befrielse at slippe af med den evige kvalme og opkast!

Jamen det forsvandt omkring i uge 20, lige så stille og roligt ...
Pludselig kunne jeg mærke at jeg havde appetit igen og fik lyst til at spise mad, og det var virkelig dejligt endelig at kunne spise bare nogenlunde normalt - og uden at maden røg retur!

Nej, hvor sjovt at du også havde tænkt på at læse til sygeplejerske!
jeg synes det er vildt spændende! Og jeg har intet i mod den fysiske kontakt man skal have med andre mennesker, jeg synes faget og jobbet er virkelig spændende og udfordrende og så elsker jeg at omgås med andre mennesker så det er lige mig.
Jeg havde dog også nøje overvejet at læse psykologi ligesom du gør, kan godt forstå du synes det er rigtig spændende. 
Jeg er jo sat til 15. oktober og regner med at tage barsel indtil september 2012 hvor jeg så kan læse videre igen.
- Hvad med dig? 
Det bliver spændende at se hvordan det er gået med din eksamens opgave, håber det er gået kanon!