Marcus uden ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Karo

I får lige en lille update på hvordan det går med Marcus og hans nye tilværelse uden ble.

Jeg tog jo bleen af han forrige fredag, og siden lørdag (dagen efter) har vi ikke haft et eneste uheld. I starten var det jo os der kom og sagde at nu skulle han lige på toilettet, men nu kommer han selv. Forleden havde han i vuggestuen været på toilettet og pølset, og kommer så ud i fælles rummet og råder op: Marcus har pølset på toilettet…………………………..
Om natten og til middagssøvnen har han stadig ble på, men bleen er meget ofte tør alligevel. Vi mener ikke han er helt klar til at smide den endnu når han sover, for der sker stadig at han tisser lidt nogle nætter, så den venter vi lidt men at tage af ham.

Men ellers så er han nu renlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Ida.

SÅ sejt!!!!!!

Anmeld

31. maj 2011

Skouboe

Du har altså bare de sejeste unger

Anmeld

31. maj 2011

Barbamama

Ej hvor er det bare godt!!!! Ja jeg tror så vi skal ud og investere i en potte selvom vi havde sagt til hinanden herhjemme at det ville vi ikke, for dagplejemoderen har sagt at de øver derovre. Nogle gange med tøj på, men så bliver Carla vant til den.

Anmeld

31. maj 2011

TbCp

Hvor er han god!!!

Anmeld

31. maj 2011

JustAnotherName

Karo skriver:

I får lige en lille update på hvordan det går med Marcus og hans nye tilværelse uden ble.

Jeg tog jo bleen af han forrige fredag, og siden lørdag (dagen efter) har vi ikke haft et eneste uheld. I starten var det jo os der kom og sagde at nu skulle han lige på toilettet, men nu kommer han selv. Forleden havde han i vuggestuen været på toilettet og pølset, og kommer så ud i fælles rummet og råder op: Marcus har pølset på toilettet…………………………..
Om natten og til middagssøvnen har han stadig ble på, men bleen er meget ofte tør alligevel. Vi mener ikke han er helt klar til at smide den endnu når han sover, for der sker stadig at han tisser lidt nogle nætter, så den venter vi lidt men at tage af ham.

Men ellers så er han nu renlig.

Hvor er han bare dygtig! Super flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.