weehaaaa!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Milka

jeg har fået nyt komfur!!! weehaaaa! der står to håndværkere og bakser med at få det installeret lige nu. de har problemer, noget med bygasindstillinger contra naturgasindstillinger og hvad ved jeg!

men altså. nyt komfur giver da altid anledning til billeder, ikke? 

knus og god dag fra sommerkøbenhavn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Milka

hov! må heller lige forklare billede nr 6. har hængt en prisme i vinduet på tøsernes værelse og den giver et helt fantastisk lysspil når solen står på. pigerne elsker at kigge på det. et must til børneværelset! 

Anmeld

31. maj 2011

Skouboe

Du burde slå dig ned som børneværelsedesigner - du har altid nogle fantastiske ideer.

Og bøtterne er bare for skønne - som altid... det er godt jeg skal se dem på lørdag, det er alt for længe siden sidst...

Anmeld

31. maj 2011

Barbamama

EJ hvor er det bare skønne billeder og hold nu op hvor ser de bare store ud som de begge sidder der på køkkenbordet!!!!

Og så ser den lille dame da enormt intellektuel ud med sådan et par briller på! Hvor er hun dejlig!

Anmeld

31. maj 2011

Rosa

NAVRA for et fedt komfur!!! Og det klæder de lækre tøser rigtig godt!!! Jeg er vildt misundelig, både på tøserne og komfuret 

Anmeld

31. maj 2011

Milka

Viggo *fniiiis* skriver:

Du burde slå dig ned som børneværelsedesigner - du har altid nogle fantastiske ideer.

Og bøtterne er bare for skønne - som altid... det er godt jeg skal se dem på lørdag, det er alt for længe siden sidst...

tak pernille 

glæder mig til lørdag!

Anmeld

31. maj 2011

Milka

michella80 skriver:

EJ hvor er det bare skønne billeder og hold nu op hvor ser de bare store ud som de begge sidder der på køkkenbordet!!!!

Og så ser den lille dame da enormt intellektuel ud med sådan et par briller på! Hvor er hun dejlig!

ja hun gør så, det ligner hun står og nærstuderer et stykke kunst på det billede hvor hun ser til siden 

Anmeld

31. maj 2011

Milka

Rosa skriver:

NAVRA for et fedt komfur!!! Og det klæder de lækre tøser rigtig godt!!! Jeg er vildt misundelig, både på tøserne og komfuret 

megafedt komfur! fik selv lov til at vælge et nyt fordi det gamle skulle skiftes ud  glæder mig til at prøve det i aften!

Anmeld

31. maj 2011

ooo

Fedt komfur og lææækre bøtter som sædvanligt

Anmeld

31. maj 2011

<3

Nej hvor et lækkert komfur! Det må da kun lave god mad

Og lækre bøtte billeder som altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.