3. undersøgelse hos lægen idag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

heisamig

Godmorgen I skønne qwinder.

Så er det idag jeg skal til 3. lægeundersøgelse (hos min nye læge - er flyttet i mellemtiden), så det bliver jo liiidt spændende... Regner ikke med, at der skal ske så meget andet end til den sidste?

Ville nok egentlig bare lige sige godmorgen og fortælle jeg glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Happiness

Jeg var til 3. lægeundersøgelse for 2 uger siden. Det er ikke meget anderledes end de andre. Blev vejet, fik undersøgt urin, blodtryk og blodprocent.

Og så snakkede vi ellers bare Og så sagde hun at vi ses når bebsen er 5 uger

Tror det tog 5-10 min... hehe...

Jo hun mærkede self. på maven og lyttede efter hjertelyd.

Men god fornøjelse. Og spændende nu når det er en ny læge

Anmeld

31. maj 2011

Nynne88

Det bliver da spændende - held og lykke med det. Nu har jeg kun selv næsten lige været til 2 undersøgelse, men der skete ihvertfald ikke så meget

Anmeld

31. maj 2011

heisamig

Alt så fint ud, så det er jo dejligt... har taget 12 kg på, men hun sagde, at det skulle jeg også gerne pga min vægt før og sådan...men dahm jeg sys 12 kg er meget... Hvad har I taget på?

Og hvor var hun dog sød min nye læge - skønt...

Anmeld

31. maj 2011

SaNiNa

Iiih det er altid spændende at skifte læge. Jeg skiftede da jeg flyttede for 7 år siden og har fået verden bedste læge nu gruer jeg for den dag han går på pension.

Hvordan er dit besøg så gået?

Jeg kommer jo selv lige fra læge hvor jeg var til uge 24 og mavsen målte 27 cm (hvilket han syntes var pænt stort) har tabt 3.3kg under graviditeten så har taget på igen efter jeg kan holde mad i mig igen. Ellers var alt fint her

Anmeld

31. maj 2011

heisamig

Det gik rigtig fint det hele. Urinen var fin, mit blodtryk var mere end flot sagde hun (sikke en ros), maven voksede som den skulle, hjertelyden var super og den lille lå med hovedet nedad - så den er klar (næsten) til at indtage verden...Jeg ved ikke hvad maven målte faktisk, men hun målte og sagde det var godt... Og så som sagt har jeg taget 12 kg på....uff da... og jeg har ikke kastet op som du (din stakkel)... og så spurgte hun til vand i benene og fødderne, hvilket jeg (7, 9, 13) ikke har noget af endnu..meeen jeg slap nok ikke når det begyndte at blive rigtig varmt sagde hun. Men jeg er optimistisk

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

heisamig skriver:

Alt så fint ud, så det er jo dejligt... har taget 12 kg på, men hun sagde, at det skulle jeg også gerne pga min vægt før og sådan...men dahm jeg sys 12 kg er meget... Hvad har I taget på?

Og hvor var hun dog sød min nye læge - skønt...

Skønt at alt var fint... 

Jeg er 24+1 og har taget 16 kg på... 

Anmeld

31. maj 2011

SaNiNa

heisamig skriver:

Det gik rigtig fint det hele. Urinen var fin, mit blodtryk var mere end flot sagde hun (sikke en ros), maven voksede som den skulle, hjertelyden var super og den lille lå med hovedet nedad - så den er klar (næsten) til at indtage verden...Jeg ved ikke hvad maven målte faktisk, men hun målte og sagde det var godt... Og så som sagt har jeg taget 12 kg på....uff da... og jeg har ikke kastet op som du (din stakkel)... og så spurgte hun til vand i benene og fødderne, hvilket jeg (7, 9, 13) ikke har noget af endnu..meeen jeg slap nok ikke når det begyndte at blive rigtig varmt sagde hun. Men jeg er optimistisk

Iiih hvor dejlig jeg lider heller ikke meget af hævede fødder osv men kan nu godt mærke dem hvis jeg har stået op meget.

Men Nicklas blev jeg først plaget af vand i fødderne den sidste uge op til termin. så der lå jeg bare med fødderne oppe så væsken kunne komme væk.

Anmeld

31. maj 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Skønt at alt var fint... 

Jeg er 24+1 og har taget 16 kg på... 

Hold da op jeg har stadig tabt 3.3 kg kg men som han sagde det var tydeligt at se at min krop også er forandret for der sidder ikke så meget på side bennet mere.

Håber på jeg ikke når at tage meget mere på, men Nicklas tog jeg jo ikke på men tabte 18kg

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Hold da op jeg har stadig tabt 3.3 kg kg men som han sagde det var tydeligt at se at min krop også er forandret for der sidder ikke så meget på side bennet mere.

Håber på jeg ikke når at tage meget mere på, men Nicklas tog jeg jo ikke på men tabte 18kg

Ja det er vildt allerede... Men det sidder kun på maven... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.