Dinna88 skriver:
Nej, det er jo selvfølgelig noget der påvirker det, men kostomlægning er da en start - så længe du er indstillet på, at det tager længere tid, og det er du jo 
uhh, glæder du dig ikke?!
Ja jeg vil ikke sætte næsen op efter at klare det hurtigere, for så kan man nemt blive skuffet. Taber jeg mig hurtigere, jamen så er det fedt....men jeg regner ikke med det 
For 4 år siden, havde jeg også lagt min kost om...der vejede jeg 110 kilo, og allerede i løbet af 4 mdr., havde jeg tabt mig 20 kilo. Men det satser jeg ikke på at jeg kan gøre denne gang, fordi min overvægt er jo ikke så stor, som dengang....så går det jo lige lidt langsommere 
Jo jeg glæder mig helt vildt, og det er bestemt også med til at holde motivationen oppe
Det bliver rart at kunne shoppe tøj, uden at skulle tænke på, om de mon har det i min størrelse
I vinters var jeg på udkig efter en vinterjakke, men alle dem de havde i H&M kunne jeg ikke passe
fandt så heldigvis en ONLY jakke i en anden butik i str. xl, som jeg heldigvis kunne passe...men der måtte jeg også af med 600 kr.
kan godt være det er en normal pris for jakker, men det er det ikke i min verden....jeg er nemlig lidt af en nærrigrøv

Nå, men yep jeg glæder mig til jeg har nået mit mål 
Anmeld