Et før billede af mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Carina:-)

Held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Altså jeg mangler at tabe mig ca. 22 kilo, så jeg vil skyde på 1 år

Jeg kan jo ikke rigtig dyrke motion, så derfor vil det også tage længere tid for mig. Så til næste sommer, skal jeg ud og stor-shoppe, tror jeg

Nej, det er jo selvfølgelig noget der påvirker det, men kostomlægning er da en start - så længe du er indstillet på, at det tager længere tid, og det er du jo
uhh, glæder du dig ikke?! 

Anmeld

2. juni 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Nej, det er jo selvfølgelig noget der påvirker det, men kostomlægning er da en start - så længe du er indstillet på, at det tager længere tid, og det er du jo
uhh, glæder du dig ikke?! 

Ja jeg vil ikke sætte næsen op efter at klare det hurtigere, for så kan man nemt blive skuffet. Taber jeg mig hurtigere, jamen så er det fedt....men jeg regner ikke med det

For 4 år siden, havde jeg også lagt min kost om...der vejede jeg 110 kilo, og allerede i løbet af 4 mdr., havde jeg tabt mig 20 kilo. Men det satser jeg ikke på at jeg kan gøre denne gang, fordi min overvægt er jo ikke så stor, som dengang....så går det jo lige lidt langsommere

Jo jeg glæder mig helt vildt, og det er bestemt også med til at holde motivationen oppe  Det bliver rart at kunne shoppe tøj, uden at skulle tænke på, om de mon har det i min størrelse  

I vinters var jeg på udkig efter en vinterjakke, men alle dem de havde i H&M kunne jeg ikke passe  fandt så heldigvis en ONLY jakke i en anden butik i str. xl, som jeg heldigvis kunne passe...men der måtte jeg også af med 600 kr.  kan godt være det er en normal pris for jakker, men det er det ikke i min verden....jeg er nemlig lidt af en nærrigrøv  

Nå, men yep jeg glæder mig til jeg har nået mit mål

Anmeld

2. juni 2011

B&J

hep hep hepper på dig glæder mig til at se efter billede

Anmeld

2. juni 2011

Carina1977

B&J skriver:

hep hep hepper på dig glæder mig til at se efter billede

Tusind tak

Det gør jeg også selv  

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Ja jeg vil ikke sætte næsen op efter at klare det hurtigere, for så kan man nemt blive skuffet. Taber jeg mig hurtigere, jamen så er det fedt....men jeg regner ikke med det

For 4 år siden, havde jeg også lagt min kost om...der vejede jeg 110 kilo, og allerede i løbet af 4 mdr., havde jeg tabt mig 20 kilo. Men det satser jeg ikke på at jeg kan gøre denne gang, fordi min overvægt er jo ikke så stor, som dengang....så går det jo lige lidt langsommere

Jo jeg glæder mig helt vildt, og det er bestemt også med til at holde motivationen oppe  Det bliver rart at kunne shoppe tøj, uden at skulle tænke på, om de mon har det i min størrelse  

I vinters var jeg på udkig efter en vinterjakke, men alle dem de havde i H&M kunne jeg ikke passe  fandt så heldigvis en ONLY jakke i en anden butik i str. xl, som jeg heldigvis kunne passe...men der måtte jeg også af med 600 kr.  kan godt være det er en normal pris for jakker, men det er det ikke i min verden....jeg er nemlig lidt af en nærrigrøv  

Nå, men yep jeg glæder mig til jeg har nået mit mål

Jaa, det er jo desværre det. Så længe du taber dig, kan man vel sige

Hold da op, din krop har haft travlt. Men så ved du da at du kan gøre det

Uh, kan godt forestille mig, at det er motiverende - det må være svært, at skulle være forberedt, mentalt, på at de måske ikke har det i ens størrelse. Jeg er btw også en nærigrøv, og ville have det skidt med at give 600 kr. for en vinterjakke  

Jeg forstår godt at du glæder dig!  

Anmeld

2. juni 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Jaa, det er jo desværre det. Så længe du taber dig, kan man vel sige

Hold da op, din krop har haft travlt. Men så ved du da at du kan gøre det

Uh, kan godt forestille mig, at det er motiverende - det må være svært, at skulle være forberedt, mentalt, på at de måske ikke har det i ens størrelse. Jeg er btw også en nærigrøv, og ville have det skidt med at give 600 kr. for en vinterjakke  

Jeg forstår godt at du glæder dig!  

Hehe godt jeg ikke er den eneste, der er en nærrigrøv  har godt nok aldrig i mit liv, givet så meget for en jakke. Men så skulle den da også gerne kunne holde i et par år....hvis jeg da kan passe den til den tid

Anmeld

2. juni 2011

twinny

ihhh du ser skøn ud...  glæder mig til at følge dig i dit vægttab...

Anmeld

2. juni 2011

Carina1977

Baby-støv skriver:

ihhh du ser skøn ud...  glæder mig til at følge dig i dit vægttab...

Taaaark  

Anmeld

3. juni 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Hehe godt jeg ikke er den eneste, der er en nærrigrøv  har godt nok aldrig i mit liv, givet så meget for en jakke. Men så skulle den da også gerne kunne holde i et par år....hvis jeg da kan passe den til den tid

Vi prioriterer nok bare ikke lige vinterjakker til mange penge Du må sy den ind hvis ikke den passer!
Jeg gav 500 kr for et par vinterstøvler i vinters.... De skal godt nok holde minimum et par år! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.