maj 2010 lukket klub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

LISBETH:-)

Jeg har oprettet en lukket klub for os med børn fra maj 2010.

Jeg synes efterhånden at der er mange ubehagelige typer her på baby.dk og jeg har derfor besluttet at jeg for nogen tid ikke vil poste billeder af mine unger til offentlig beskuelse.

Derfor denne klub hvor vi kan flashe vores unger, uden alle og enhver kan se det. Samtidig har vi et sted hvor vi kan skrive uden alle kan se hvad vi skriver om:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

dorthemus

Jeg vil gerne være medlem

Anmeld

30. maj 2011

dorthemus skriver:

Jeg vil gerne være medlem

Jubiiiii  Så skal du gå ind under klubber og ansøge om medlem skab!

Anmeld

31. maj 2011

Rosa

Jo tak  Meget gerne  Men jeg synes absolut at vi sadig skal "dele" lidt med de andre herinde hvis man føler for det - ellers bliver siden sgu for kedelig hvis de ikke hører om vores vidunderlige unger 

Anmeld

31. maj 2011

Aahhh, hvor hyggeligt!!!   Vil jeg meget gerne, tak!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

31. maj 2011

Rosa skriver:

Jo tak  Meget gerne  Men jeg synes absolut at vi sadig skal "dele" lidt med de andre herinde hvis man føler for det - ellers bliver siden sgu for kedelig hvis de ikke hører om vores vidunderlige unger 

Jeg vil stadig meget gerne involvere mig i det offentlige forum og også gerne fortælle om mine piger - bare ikke vise billeder.

For vi er da helt enige i at det bliver kedeligt hvis vi ikke alle kommer hinanden ved!

Anmeld

31. maj 2011

Rosa

lisbeth2910 skriver:

Jeg vil stadig meget gerne involvere mig i det offentlige forum og også gerne fortælle om mine piger - bare ikke vise billeder.

For vi er da helt enige i at det bliver kedeligt hvis vi ikke alle kommer hinanden ved!

Anmeld

31. maj 2011

smokin

JA TAK, men hvordan foregår det?

KH
Zette som ikke bruger baby.dk særlig meget mere og bestemt aldrig har været medlem af en klub  

Anmeld

31. maj 2011

smokin

Ok jeg fandt der hvor man skulle ansøge og det har jeg så gjort. Men så kommer 1000 kroners spørgsmålet - hvordan kan jeg så se de nye indlæg? og hvorfor er Maria og Lisbeth røde og de andre blå?... 

Anmeld

15. juni 2011

linemus

Jeg vil os' Men kan desværre ikke skrive, da jeg ikke er plusmedlem, så håber I stadig vil kigge med her også.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.