Tøse meet up onsdag (1/6) kl 12 i Lunderskov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Kofoed.

louieibsen skriver:

agh... kan ikke i morgen ved den tid det kunne ellers være så hyggeligt og følge jer fra sidst, og høre hvordan det går med mauserne og selvfølgelig møde de andre

Hvornår kan du da?

Vil også gerne høre fra dig igen. Nu er maven vel snart halv stor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Kofoed.

A. skriver:

opper den lige tøser er dog ikke 100% sikkert om jeg kan komme må høre kærsten hvad kl han har fri så han kan hente banditen i bh

Det håber jeg da han kan

Anmeld

31. maj 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Kan desværre ikke komme med, jeg skal på arbejde

Øv. Ja det er lidt et problem for dem der har fast arbejde. Men vi må også finde en aften/weekend engang i løbet af sommer, så kan det være mænd og børn også skal med, men det må vi se på...

Anmeld

31. maj 2011

A.

Kofoed33 skriver:

Det håber jeg da han kan

det håber jeg også

Anmeld

31. maj 2011

Kofoed.

A. skriver:

det håber jeg også

Ellers må han bare med, altså knægten, hehe

Anmeld

31. maj 2011

Koen.

øøøøv det ville jeg da gerne have været med til, kommer godt nok fra esbjerg, men havde ikke set tråden

Anmeld

31. maj 2011

Kofoed.

Tanja. skriver:

øøøøv det ville jeg da gerne have været med til, kommer godt nok fra esbjerg, men havde ikke set tråden

Du kommer da bare, hvis du skal med tog, ligger stationen kun 2-300 meter væk og annetteb kan hente, hvis man ikke kan gå/finde vej

Anmeld

31. maj 2011

A.

Kofoed33 skriver:

Ellers må han bare med, altså knægten, hehe

åh så kan vi ikke rigtigt slappe af men sådan krudkule men finder lige ud af noget

Anmeld

31. maj 2011

Kofoed.

A. skriver:

åh så kan vi ikke rigtigt slappe af men sådan krudkule men finder lige ud af noget

Hihi, så slem er han vel ikke ved ikke hvor gammel han er, men vi har masser af plads, så han kan sidde i spisestuen og lege, hvis det er, men jeg stopper med at fedte nu, hehe. Glæder mig til gode nyheder

Anmeld

31. maj 2011

NLME<3

Kofoed33 skriver:

Hvornår kan du da?

Vil også gerne høre fra dig igen. Nu er maven vel snart halv stor?

jamen jeg skal til første jm besøg i morgen, mener det er omkring lidt i et. ja den vokser, så det er skønt skønt det må din også da også ved at være, du er jo et stykke længere henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.