Så blev jeg gift (18 maj billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.735 visninger
44 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

GitteC78

Hej

Så skete det . I lørdags d 28 maj sagde min kæreste  (nu mand) og jeg JA til hinanden på Ringkøbing Rådhus, den nærmeste familie var med. Jeg har ikke den store familie, hvor min mand har en kæmpe familie, for ikke at gøre forskel havde vi inviteret den nærmeste familie (forældre, søskene med ledsager og mormor). Vielsen forgik stille og roligt, og vi fik sagt JA til hinanden. Under vielsen slog vores søn (8 mdr. gammel) en kæmpe bøvs  Hi hi hi... Sådan noget kan jo ske....

Efter vielsen fik vi vin og en gave (vase) fra kommunen, det var meget hyggeligt. Vi havde bestilt en 3 retters menu som vi indtog på hotel Ringkøbing. Vi havde nogle dejlige timer med super dejlig mad.

Vi tog hjem til os, hvor familien havde lavet en super flot æresport og ris, fik vi da også . Kan stadig 2 dage efter finde ris i huset... Vores forældre havde bestilt en flot og dejlig bryllupskage hos bageren. Mums...

Vi havde en rigtigt dejlig dag i selskab med vores familie. En helt speciel dag, som jeg ikke vil glemme...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

maj2011

hvor det det bare super ud :-) og hvor der du smuk og din MAND ja det er han jo hihi er sørme også flot.

stor tillykke, på lørdag bliver det min tur :-)

klem majbrit

Anmeld

30. maj 2011

CamillaSoefelt

Tillykke. Hvor er du smuk:-)!

Anmeld

30. maj 2011

bullerbassen

STORT tillykke med dagen

Anmeld

30. maj 2011

Muttitil1+1

Ej, hvor ser I dejlige ud - og det rådhus er også bare helt perfekt - det er så smukt og romantisk at kunne kigge ud over vandet

STORT tillykke med den nye titel

Masser af bryllups herfra

Anmeld

30. maj 2011

Hanunii

Stort tillykke med dagen 

Anmeld

30. maj 2011

Vidunderligeunger

jamen så var det jo jer jeg så udenfor hotellet lyder som en dejlig dag I havde jer og tillykke!!!

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Stort tillykke.... Skønne billeder.... 

Anmeld

30. maj 2011

lisesp83

Fantastisk..

TILLYKKE

Anmeld

30. maj 2011

SkrukUngKvinde

Stort tillykke, hvor var I fine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.