Hvornår var i til kønsscanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

OverTheRainbow

Hej Damer!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvornår i var til en kønsscanning?

Jeg er nu i 13. uge og kan læse inde på scanningsjordemoderen.dk at de gør det allerede fra 14. uge af..

Så hvad er jeres erfaring?

Kærligst Sissal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

bobbles

jeg ser kønnet til MD scanningen på onsdag, vi ville ikke betale 1500 kr for det..

Anmeld

30. maj 2011

Madam Blå

Jeg var ved scanningsjordemoderen da jeg var 14+1 eller 2.. Kan jeg ikke helt huske.

Hende i Århus er så sød - virkelig god til at forklare og fortælle en dejlig oplevelse. Og hun har aldrig taget fejl.. Hvis hun er i tvivl, så beder hun dig komme tilbage en anden dag, så hun kan være helt sikker. Uden ekstra betaling selvfølgelig

Anmeld

30. maj 2011

OverTheRainbow

Mille maria skriver:

jeg ser kønnet til MD scanningen på onsdag, vi ville ikke betale 1500 kr for det..

Det er dælme også mange penge.. 

Anmeld

30. maj 2011

Filippa & Liva

Vi var til kønsscanning da jeg var 16 uger henne ...

Anmeld

30. maj 2011

Madam Blå

Og vi - eller min kæreste - gav 500 for det.. Jeg synes det var for dyrt, men han insisterede Så jeg lagde gerne mave til

Anmeld

30. maj 2011

OverTheRainbow

Kristinav skriver:

Jeg var ved scanningsjordemoderen da jeg var 14+1 eller 2.. Kan jeg ikke helt huske.

Hende i Århus er så sød - virkelig god til at forklare og fortælle en dejlig oplevelse. Og hun har aldrig taget fejl.. Hvis hun er i tvivl, så beder hun dig komme tilbage en anden dag, så hun kan være helt sikker. Uden ekstra betaling selvfølgelig

Dejligt..!

Har også kun hørt godt om dem, så mon ik' os' de er gode her i Kbh

Anmeld

30. maj 2011

SHERO

Jeg betalte 500 kr for en kønsscanning, kunne ikke vente til MD, det var i 17 uge, og en hel fantastisk oplevelse (var også ved hende i århus) fik afvide det først er fra 16+ de tør sige det...

Anmeld

30. maj 2011

Madam Blå

Smilo skriver:

Dejligt..!

Har også kun hørt godt om dem, så mon ik' os' de er gode her i Kbh

Jo, det er jeg sikker på

God fornøjelse med det, hvis det er noget du vælger at gøre. Det er altid dejligt at se sin lille bebs hygge sig

Anmeld

30. maj 2011

OverTheRainbow

Tullen85 skriver:

Jeg betalte 500 kr for en kønsscanning, kunne ikke vente til MD, det var i 17 uge, og en hel fantastisk oplevelse (var også ved hende i århus) fik afvide det først er fra 16+ de tør sige det...

Okay!

Synes også uge 14 er ret tidligt, men det skriver de skam på deres hjemmeside.. Måske lokker de bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.