vil godt prøve om jeg kan hjælpe dig..
Jeg har handlet hos Holland, jeg synes ikke om deres fondant til at overtrække kager med. smagen er god den har sådan lidt marcipan smag. men hvis man vil crimpe den synes jeg den laver øv bøv
Jeg bruger helst Wilton fondant til at overtrække med og også til at lave figurer med. er de store putter jeg lidt tylose pulver i, eller ikke noget. så er det bare lufttørring
Udstikkere.. ja du har ret, der er mange. men de billeder jeg har sendt med det er nogle gode gængse blomster og blade som du kan bruge til mange ting, de er med plunger og kommer nemt ud at udstikkeren. desuden er jeg selv glad for sommerfuglene.
farver, ja det er igen hvad skal du bruge det til? men køb en pakke med samlet 6 standard farver så er du langt. de kan holde længe og du skal ikke bruge særlig meget.
jeg vælger at købe færdig farvet sort, for kan ikke lave den pæn nok synes jeg. men ved at andre sagtens kan få det til at fungere, så det er jo en smags sag.
jeg laver smørcreme efter Dots opskrift den er god og den kan man også bruge til at tylle kanter med.
1 pk bloksmør,
1 pk flormelis,
et halvt bæger billig Nutella
4 - 6 past.æggeblommer
desuden kan man hos Specialkøbmanden købe færdig Wilton Decorator Icing. til at overtrække kagen med og til at farve til at tylle med.
Håber du kan bruge svarene lidt
Hilsen Laila
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld