Hjælp :S er det unormalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.972 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

mizzblondie

Har et lille problem Er begyndt at ha meget tørre skamlæber som har tendens til at flække ligesom normale læber kan men hva ka jeg gøre for at hjælpe på problemet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mizzblondie skriver:

Har et lille problem Er begyndt at ha meget tørre skamlæber som har tendens til at flække ligesom normale læber kan men hva ka jeg gøre for at hjælpe på problemet??

Av det lyder smertefuldt? 

Man kan købe noget intimsæbe og intim olie som jeg tror kunne hjælp mod tørheden. 

Anmeld

30. maj 2011

Sitrani

Uh, det har jeg aldrig haft.....

Måske er det noget form for svamp? Jeg tror at jeg ville gå til lægen.... For normalt skal man jo ikke være så tør "dernede"....

Anmeld

30. maj 2011

Carina:-)

Av

Det ville jeg lige vende med lægen

Anmeld

30. maj 2011

mizzblondie

Har fået konstateret svamp men min læge vil helst prøve andre muligeheder inden de skrappe ting blir taget i brug da jeg er gravid. så er pt på en mælkebakterie-kur som måske ku hjælpe ellers sku jeg ringe igen men sys da den kur begynder at hjælpe men er så begyndt at bli tør

Anmeld

30. maj 2011

Holbæktrunten

mizzblondie skriver:

Har fået konstateret svamp men min læge vil helst prøve andre muligeheder inden de skrappe ting blir taget i brug da jeg er gravid. så er pt på en mælkebakterie-kur som måske ku hjælpe ellers sku jeg ringe igen men sys da den kur begynder at hjælpe men er så begyndt at bli tør

Eneste råd jeg har er at gå til lægen igen og bede om noget der er lidt mere effektivt... Ellers kan du evt købe lamisil i håndkøb - der står at det er til fodsvamp, men virker fint for neden også - har selv brugt det ved mild svamp. 

Og undlad at smøre dig med div ikke-medicinske cremer... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.