Det blev en gudeskøn pige :-) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Bruus

Ligger stadig på Patienthotellet på Hvidovre, så det bliver en kort besked indtil vi kommer hjem i morgen :-) Ville blot fortælle at jeg fødte en smuk og velskabt pige lørdag kl.23.59, så hun nåede lige at få fødselsdag d.28/5 ;-) Hun er dermed født to uger før termin - 38+0...Vandet gik kl.20.45, efterfulgt af enorm vestorm frem til hendes fødsel 3 timer senere. Hun blev født på 2 presseveer. Hun er 54 cm lang og vejer 3995 gram. Vi har efter lang tids overvejelse fundet frem til hendes navn som bliver Freya Emilie Bruus Madsen. Hun er så vidunderlig og smuk. Glæder mig til at uploade billeder og FB efter vi er kommet hjem i morgen!Knus til jer allesammen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

otlitrom

TILLYKKEEEEEEE! Hvor gik det stærkt så, da fødslen gik igang! Jeg glæder mig til at se billeder af det "lille" vidunder. Flot vægt, når hun nu er født en lille smule før termin..

Anmeld

30. maj 2011

Thereseh

MDybvad skriver:

Ligger stadig på Patienthotellet på Hvidovre, så det bliver en kort besked indtil vi kommer hjem i morgen :-) Ville blot fortælle at jeg fødte en smuk og velskabt pige lørdag kl.23.59, så hun nåede lige at få fødselsdag d.28/5 ;-) Hun er dermed født to uger før termin - 38+0...Vandet gik kl.20.45, efterfulgt af enorm vestorm frem til hendes fødsel 3 timer senere. Hun blev født på 2 presseveer. Hun er 54 cm lang og vejer 3995 gram. Vi har efter lang tids overvejelse fundet frem til hendes navn som bliver Freya Emilie Bruus Madsen. Hun er så vidunderlig og smuk. Glæder mig til at uploade billeder og FB efter vi er kommet hjem i morgen!Knus til jer allesammen :-)

Stort tillykke med den lille pige. Sikke en hurtig fødsel !! Glæder mig til at læse din FB.

Anmeld

30. maj 2011

linefun

Stort tillykke med jeres pige
Det må da siges at være en hurtig fødsel.. Glæder mig til at læse FB og se nogle dejlige billeder.

Nu bliver det dejligt for jer at komme hjem og nyde den lille

Anmeld

30. maj 2011

mortilsofieogsara

Stort tillykke med hende og glæder mig til at se billede

Anmeld

30. maj 2011

-Milla-

Hvor fantastisk. Stort tillykke med jeres prinsesse.

Anmeld

31. maj 2011

RiUL

TILLYKKE SMUKKE 

- Uh har bare hele tiden haft en fornemmelse om at I ville få en pige, men det kan man jo sagtens sige nu

Håber at I alle 3 har det skønt! Og endnu engang tillykke med den stoooore prinsesse 

Knus og tanker herfra!

Anmeld

31. maj 2011

Lotus86

Ihh hvor fantastisk.. Kæmpe stort tillykke med jeres lille store prinsesse

Anmeld

31. maj 2011

Stiner

Tillykke med lillepigen - som jo slet  ikke er så lille.

Anmeld

31. maj 2011

Lou87

IHHH ALTSÅ: STOOORT TILLYKKE !!

Tænkte godt at du jo egentlig måtte ha født nu de ville sætte dig igang og undrede mig over ikk og ha set noget fra dig, men så lurede jeg li din profril

Endnu engang stort tillykke med prinsessen, glæder mig til og høre mere og se billeder
(og hvor er jeg go til og gætte, det BLEV jo en pige )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.