hvornår kan man teste (graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

Hola..

Sagen er den at jeg ikke er på p piller, har haft sex med min mand, kondomen revnede og nu er jeg lidt bange for at jeg er gravid.. Han nåede at trække sig ud da han kom fordi han opdagede at kondomen var i stykker, men der kan jo være kommet præ spærm..

Jeg havde ægløsningen i weekenden (jeg er ret sikker på) hvornår plejer man så at få sin mens efter det? Kan ikke huske hvornår jeg havde min mens sidst nemlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Thalia

Typisk får man mens 2 uger efter æl.

Nogle kan teste tidligere end forventet mens, men det at man får en positiv test på det tidspunkt er ikke det samme som en graviditet, da testen godt kan blive positiv uden at ægget sætter sig fast.

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Typisk får man mens 2 uger efter æl.

Nogle kan teste tidligere end forventet mens, men det at man får en positiv test på det tidspunkt er ikke det samme som en graviditet, da testen godt kan blive positiv uden at ægget sætter sig fast.

okay.. tak for svar. DVS at har jeg ikke fået min mens om 14 dage så er jeg typisk gået et par dage over tid. :/

Krydser for at den ikke udebliver - har ikke plads i mit liv til barn nr 3 når lillepigen kun lige er 6 mdr.

Anmeld

30. maj 2011

Thalia

Jeps, vent 14 dage og test hvis ikke du har fået mens

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Jeps, vent 14 dage og test hvis ikke du har fået mens

okay.. Øv bliver helt trist ved tanken om at den kan være positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.