jeg tager den herinde da min kæreste ikke er så god til at tale om tingene & derfor hurtigt lukker af. Og mine forældre vil ikke blande sig i det, og slet ikke min mor! Så jeg ser om jeg kan blive klogere herinde. Om der kan komme gode råd! jeg gør det rigtig kort!
1. Hvad kan årsagen være at min svigermor nægter aftale en tid når vi invitere hende op? og når vi siger at det vil vi meget gerne da vi vil målrette planmæssigt dagen ud - blir hun stædig og udbryder så at hun ikke vil komme. Men vi har erfaringer med at hvis ikke vi får tid på holder hun ikke aftalen og så kommer hun ikke.
2. Min svigermor ringer aldrig og giver besked hvis hun derimod bliver forhinadret i at komme eller skal/vil noget andet og bare brænder os af! vi har prøver tale med hende om det, såvel det meget vigtigt at ringe og aflyse - men uden held! hvorfor blir hun ved?!
3. Hvorfor vil min svigermor aldrig have kaffe hos os når hun kommer alene? smutter efter 8 min.. men når mine forældre er her kan hun sagtens drikke to kopper kaffe og så blive i mange timler

???
4. når hun ved mine forældre kommer op - så er hun så fandens hurtig til at komme herop. Og det skal siges hun invitere sig selv! og det samme gør hun når vi har andre gæster herhjemme! så invitere hun sig selv!! men udover det - ser vi hende ikke komme!! igår havde hun ikke tid til at komme forbi - så vi inviterede så hendes mor på kaffe - wupti. så var hun sørme med og igen havde inviteret sig selv!!
4. kæresten lavede igår en aftale med hans mormor om de skulle komme forbi og aflevere noget til hans scooter protjek. Og de ville der komme kl. 11:00! de udbrød så at de havde været ude at handle i den by vi boede i men skulle ikke kører mere for idag!!!!? blev enig med min kæreste om vi så heller ikke ville komme til deres fødselsdag på torsdag men istedet tage hjem til mine forældre og hygge med dem.
der er rigtig mange ting at skrive ned ! men vi har besluttet at flytte til fyn og komme lidt på afstand fra hans familie af - for når alt kommer til alt - føler min kæreste intet tryghed hos hans familie.
det eneste familie han har er han forældre og søskende + hans mormor & morfar.Hans far han er sku en rar mand og tværtimod den flinkeste af deem alle! han holder sine aftaler med os!! men han har desværre valgt sit arbejde så meget at han sjælent er hjemme pga daglig konflinkt. Andet familie ses han ikke med pga gammel familie krise!! synes det er så SYND! hvad skal jeg stille op ?
Anmeld