Hej piger
I denne "søde ventetid", får jeg læst en masse. Der er fire bøger, som jeg er ret glad for, og det vil jeg da gerne dele med jer.
Vidunderlige Uger - Handler om barnets udvikling, uge for uge. Mange af mine veninder har anbefalet mig den, og den virker rigtig god synes jeg. Når folk i debatten skriver om "tigerspring" er det vist fra denne bog...
Du blir' en skøn mor - Handler om det at blive mor, nogle af de bekymringer man har og så står der en masse omkring fødsel, skrevet af jordemoder Pia Hern, som jeg gik til fødselsforberedelse hos. Den er ret godt skrevet, og der er et kapitel til far - som min kæreste har læst, og han synes den er ret "spiselig" for mænd. Hi hi.
Din mor manual - Er en sjov bog, hudløst ærligt skrevet af en pige der blev mor og rimelig overrasket over hvor meget der IKKE stod noget om i bøgerne. Jeg er ikke nået så langt i den, men den er VILDT sjov 
Baby 100 % naturlig, uden tilsætning - Er mit bedste køb. Den handler om hvordan man undgår tilsætning, giftstoffer og den slags. Den er skrevet godt, så man forstår det, og der er forskellige budget forslag, så ALT ikke er noget skidedyrt noget
Der er også opskrifter til babys mad, frem til 1 år, shoppelister, masser af webadresser til udenlandske webshops hvor man kan spare mere og gode råd til at få mere gang i mælkeproduktionen. Kan VIRKELIG anbefales.
Har I nogle bøger som I kan anbefale?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld