Bøger jeg gerne vil anbefale - kom med jeres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.661 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Thereseh

Hej piger

I denne "søde ventetid", får jeg læst en masse. Der er fire bøger, som jeg er ret glad for, og det vil jeg da gerne dele med jer. 

Vidunderlige Uger - Handler om barnets udvikling, uge for uge. Mange af mine veninder har anbefalet mig den, og den virker rigtig god synes jeg. Når folk i debatten skriver om "tigerspring" er det vist fra denne bog... 

Du blir' en skøn mor - Handler om det at blive mor, nogle af de bekymringer man har og så står der en masse omkring fødsel, skrevet af jordemoder Pia Hern, som jeg gik til fødselsforberedelse hos. Den er ret godt skrevet, og der er et kapitel til far - som min kæreste har læst, og han synes den er ret "spiselig" for mænd. Hi hi.

Din mor manual - Er en sjov bog, hudløst ærligt skrevet af en pige der blev mor og rimelig overrasket over hvor meget der IKKE stod noget om i bøgerne. Jeg er ikke nået så langt i den, men den er VILDT sjov 

Baby 100 % naturlig, uden tilsætning - Er mit bedste køb. Den handler om hvordan man undgår tilsætning, giftstoffer og den slags. Den er skrevet godt, så man forstår det, og der er forskellige budget forslag, så ALT ikke er noget skidedyrt noget  Der er også opskrifter til babys mad, frem til 1 år, shoppelister, masser af webadresser til udenlandske webshops hvor man kan spare mere og gode råd til at få mere gang i mælkeproduktionen. Kan VIRKELIG anbefales. 

Har I nogle bøger som I kan anbefale?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Thereseh

Er det kun mig der har købt mig fattig i bøger ?? 

Anmeld

1. juni 2011

otlitrom

Jeg har ikke fået læst særlig meget graviditets-litt, da den jo har stået på BA.

Jeg har fået bogen Lille Mirakel skrevet af Desmond Morris af min veninde Trine, og den er rigtig fin. Lige til at falde i svime over, med alle de skønne billeder. Den kommer helt sikkert også i brug, når baby er kommet til verden.

Jeg har selv købt "sådan er mødre" og det er munter læsning, når man lge har 5 minutter med benene oppe. En masse sjove små input fra kendte kvinder om, hvordan det var at teste positiv, at være gravid og det at være mor. Jeg købte den i TIGER for 20 kr!

Jeg har også købt "Hvor lagde jeg babyen?" af Julie Lahme. Jeg har ikke læst den endnu, er rådet til at gemme den til min barsel. Den skulle være bedst, efter fødslen, siger veninderne.

Det er meget pop-litt jeg har fået indenfor dørene, men mon ikke jeg finder andre gode sager, når jeg får overskud til at åbne bøger igen?

Anmeld

1. juni 2011

AnneBJ

Undskyld at jeg blander mig i jeres tråd! Og gruppe...

Bare lige en  til "Vidunderlige uger" og til "Hvor lagde jeg babyen" (hvilket jeg faktisk spurgte Jørn om, i fulde alvor i går....)

Desuden kan "Far på færde" VARMT anbefales!

God fødsel når det kommer!

Anmeld

29. juni 2011

Rebecca Persson

Tusind tak for anbefalingen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.