måske uge 12 eller 14 ... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
25 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

msax

Puha... jeg er en meget glad gravid, det skal der på ingen måde herske nogen som helst tvivl om.

Jeg er lige kommet hjem fra lægen, der mener udfra størrelsen på livmoderen at jeg måske kan være i uge 12 eller 14... Det havde jeg sku ikke lige regnet med.

Men jeg skal til scanning på onsdag kl 13 og forhåbentlig have endelig besked om hvor langt jeg er.

Jeg troede jeg måske var i uge 6-7 stykker... men hvis jeg er i uge 12, er der jo ikke så meget at sige til at jeg føler  mig lidt tyk

SMIL fra Mette - der glæder sig for vildt til på onsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

otlitrom

Hold da op! Det kunne da være lidt vildt, lige at have fordoblet antallet af uger. Det bliver spændende!

Anmeld

30. maj 2011

msax

kitty skriver:

Hold da op! Det kunne da være lidt vildt, lige at have fordoblet antallet af uger. Det bliver spændende!

det bliver næsten lidt for spændende... så bliver det måske et oktober/november barn og ikke et januar barn som forventet...

må indrømme at jeg er temmelig spændt

Anmeld

30. maj 2011

Ida.

Wow hvor vildt Mette - så slipper I måske ikke for et december-barn alligevel!! Hvor spændende!!

(fik du min pb sidste uge?)

Anmeld

30. maj 2011

Dictes mor

Wow hvor vildt Mette! Jamen jeg ved slet ikke lige, hvad jeg skal sige. Tillykke er vel på sin plads... Men det er da lidt vildt Så skal du jo snart scannes.

Anmeld

30. maj 2011

Vinker

Hold da op! Det lyder vildt. Måske er det fordi der er mere end én i maven på dig ????

Glæder mig enormt meget til at høre om skanningen så tør slet ikke forestille mig hvordan du har det :o)

Anmeld

30. maj 2011

msax

Ida. skriver:

Wow hvor vildt Mette - så slipper I måske ikke for et december-barn alligevel!! Hvor spændende!!

(fik du min pb sidste uge?)

Hmm.... altså... nu har vi aftalt at det ikke skal være et julebarn, så det bliver det ikke... eller det tror jeg i hvertfald på indtil andet er bevist.

Ja - undskyld, jeg ikke har fået svaret. Er glad for at solsikken pynter i vindueskarmen og bringer SMIL.

Anmeld

30. maj 2011

msax

Dictes mor skriver:

Wow hvor vildt Mette! Jamen jeg ved slet ikke lige, hvad jeg skal sige. Tillykke er vel på sin plads... Men det er da lidt vildt Så skal du jo snart scannes.

ja, rent teoretisk er der ikke ret lang tid til på onsdag... men jeg syntes godt nok lige nu at der er lang tid til, jeg er vildt nysgerrig på hvad scanningen viser

Anmeld

30. maj 2011

msax

Vinker skriver:

Hold da op! Det lyder vildt. Måske er det fordi der er mere end én i maven på dig ????

Glæder mig enormt meget til at høre om skanningen så tør slet ikke forestille mig hvordan du har det )

jeg har også tænkt om det kan være fordi der er to - men chancerne er nok desværre ikke ret store - men det kunne være dejligt med to.

som jeg sagde til camilla tidligere idag - prøv at forestille dig babylatter i stereo - det kan man da kun smile over (og nej jeg vil ikke høre om at man også har gråd i stereo...)

Ja, jeg er vildt spændt og også temmelig nysgerrig. Det blev lige lidt mere virkeligt at jeg er gravid...

Anmeld

30. maj 2011

Vinker

msax skriver:

jeg har også tænkt om det kan være fordi der er to - men chancerne er nok desværre ikke ret store - men det kunne være dejligt med to.

som jeg sagde til camilla tidligere idag - prøv at forestille dig babylatter i stereo - det kan man da kun smile over (og nej jeg vil ikke høre om at man også har gråd i stereo...)

Ja, jeg er vildt spændt og også temmelig nysgerrig. Det blev lige lidt mere virkeligt at jeg er gravid...

åååh der er da heller ikke noget mere skønt at babylatter :o)

Iiih Mette, jeg er nærmest ved at revne af nysgerrighed også. Tålmodighed er en dyd, som man siger :o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.