Kryds fingre - for jer der ikke er i den hemmelige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

Så piger nu bliver det spændende. Som jeg jo viste jer, så fik jeg en positiv ægløsningstest igår, det betyder, at jeg skal have lagt æg op imorgen, hvis altså de overlever optøningen, så nu har jeg brug for de magiske krydsede fingre to gange. Første gang for at de overlever optøningen og anden gang for at jeg bliver gravid med mindst et af dem  Jeg skal have lagt to op, hvis der er det, så det er jo megaspændende...

Og så lige en lille bonus info... Per og jeg kunne jo selvfølgelig ikke holde fingrene fra hinanden, og kom til at hoppe på hinanden lige da jeg havde ægløsning. Så vi ved reelt ikke om, der kan være sket noget ved det. Vi er faktisk lidt nervøse, fordi jeg lægerne mener, at jeg har meget stor risiko for at blive gravid udenfor livmoderen, men så igen det ville være mærkeligt, hvis det skulle lykkes os at få et æg befrugtet den her gang... Meeeeen vi kunne ikke lade være, vi havde ikke været sammen i næsten 1 år, ja I hørte rigtigt, og så skal man altså tage chancen, når den byder sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Barbamama

Uhh ja der skal der bare krydses fingre ti den store guldmedalje!!!!

Og ja hvis I ikke har lavet noget fy fy i et helt år!!! OMG så må I da også have haft brug for det!!!! I må have været enormt afslappede bagefter

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Uhh ja der skal der bare krydses fingre ti den store guldmedalje!!!!

Og ja hvis I ikke har lavet noget fy fy i et helt år!!! OMG så må I da også have haft brug for det!!!! I må have været enormt afslappede bagefter

Det var skøøøønt...

Anmeld

30. maj 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Det var skøøøønt...

Ha ha ha ja det skal huskes engang imellem!!!

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ha ha ha ja det skal huskes engang imellem!!!

Ja, men jeg har bare haft for ondt til at det kunne lade sig gøre, men ikke længere 

Anmeld

30. maj 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Ja, men jeg har bare haft for ondt til at det kunne lade sig gøre, men ikke længere 

ja okay det giver jo en naturlig stopklods. Godt I kunne hygge jer lidt sammen nu så

Anmeld

30. maj 2011

<3

Åh har du så ondt?! Det var da ganske forfærdeligt!

Jamen så er det da bare at hoppe på mens er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.