Ja jeg fik sgu et hold i ryggen i går. Carla og jeg var af sted til havnefestival. Casper skulle spille kamp så han var ikke med.
Det var SÅ hyggeligt at tulre rundt med Carla og se på alle de forskellige ting. Vi var oppe at hoppe på nogle store runde "bakker" sammen med en masse andre børn og der udbrød lige pludselig lidt panik da vi lige pludselig fandt ud af at de sprøjtede tykke stråler vand ud af nogle huller i dem. Vi nåede heldigvis ikke at blive våde.
Så var vi henne og klappe nogle udstoppede dyr: En løveunge og en sæl og en søløve. Det var et stort hit. Vi fik også hilst på en meget stor og livagtig chimpanse-hånddukke. Jeg tog mig selv i at smile til dukken, så livagtig var den. He he.. Og Carla fik nusset den på hånden, hvilket dukkeføreren var lidt imponeret over. Der er ikke mange børn der tør det kunne han fortælle. Men nu er det jo helller ikke alle der har en superCarla 
Og så nåede vi hen til et sted hvor der stod sådan en ting hvor man kunne stikke hovedet igennem og jeg skulle lige løfte Carla op i strakte arme og så
satte min ryg sig helt i klemme og jeg fik et hold i ryggen!!! Shit mand jeg kunne overhovedet ikke bevæge mig og jeg måtte halte mig hen til en stol og få Carla og barnevogn med. Carla ville op til mig men jeg sagde til hende at jeg ikke kunne løfte hende fordi jeg havde ondt i ryggen. Det accepterede hun. Så stod hun bare og ventede på mig lige så fint. Hun var bare så sød. Hun stod også og nussede mig lidt.
Resten af dagen i går var hun bare så god til at passe på mig. Hun er bare så dejlig altså!!!! I dag skal jeg så lige en tur til kiropraktor og bruge en formue!
Anmeld